|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור השרון |
איזור: |
רכבת ישראל |
שם בית העסק: |
איחור רכבת |
נושא התלונה: |
יום חמישי 01 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל איחרה הרכבת בכ- 50 דקות נאלצתי לעזוב את התחנה ולנסוע ברכבי הפרטי. פניתי למרכז תלונות ברכבת ישראל וביקשתי שיפצו אותי על הפסד הכרטיס (עם היציאה מהתחנה באמצאות הכרטיס פג תוקפו גם אם לא השתמשתי בשירותי הרכבת) קיבלתי הודעה עם מספר פניה ושהתלונה בטיפול. עד עצם היום הזה לא נתקבלה שום תשובה (מס תלונה 18540). זה אומנם רק 19.5 שח אבל זה מרגיז ומראה על חוסר התייחסות נאותה ללקוחות הרכבת.
|
כספי, |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי והתנצלות על אי טיפול בתלונה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
רכבת ישראל שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|