תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור תל אביב איזור:
וואלה שופס שם בית העסק:
מכרו לי כרטיס טיסה שלא יכולתי לנצל אותו, פשוט רימו אותי! נושא התלונה:
אוקון אתי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏09 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט פניתי לוואלה טורס, ורכשתי כרטיס טיסה של חברת איבריה, לאחר שמסרתי להם מראש כי יש בידי אשרה לכל החיים לאר"הב. הם ביקשו שאפקסס להם, למומחה שלהם באיסתא בברח' בן יהודה. כך עשיתי , ורק לאחר אישור של המומחה, רכשתי את כרטיס הטיסה.
הגעתי לשדה התעופה, קיבלתי כרטיסי עליה למטוס, ואחרי כשעה הודיעו לי כי מורידים אותי מהטיסה, ושהויזה שלי לא בתוקף...
בכיתי כמו שלא בכיתי מימי חיי, כמו ילדה קטנה, הרגשתי מושפלת כמו איזה פושע...
כשנציגת חברת הטיסה אמרה לי שיחזירו לי את מחיר הכטיס דרך ה"סוכן" שלי... וואלה אפילו לא החזירו לי תשובה...וכמובן לא החזירו את הכסף...
כשדיברתי עם הנציגה שלוואלה טורס, בשם קרן שמכרה לי את הכרטיס, היא אמרה לי שהיא לא מבינה בדברים האלה, וזוהי הבעיה שלי. אגב רכשתי דרכם כרטיס טיסה נוסף והיום אני משמלמת על 2 כרטיסים, שאחד מהם לא יכולתי לנצל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי והחזר כספי. פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
צוות שירות וואלה! שופס שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתך. מיד עם קבלת פנייתכם, פנינו אל החברה ממנה נרכש המוצר באתר. תגובה:
אנו נוודא כי המקרה יבוא על סיומו בהקדם האפשרי ולשביעות רצון כל הצדדים. בברכה, פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה