תלונות ישראכרד (Isracard)

תלונות כרטיסי אשראי

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בנקים וכרטיסי אשראי מגזר:
אזור השפלה איזור:
ישראכרד (Isracard) שם בית העסק:
הצטרפות לישראכרד בלי לקבל כרטיס במשך חודשים נושא התלונה:
טוירמן רונית שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הצליחו לשכנע אותי לעשות כרטיס ישראכרד שופינג של קניוני עזריאלי למרות שאני בבנק לאומי. הוזמן לי כרטיס רק שהוא לא הגיע לסניף הבנק. מאז עברו כחודשיים, דיברתי עם שירות לקוחות של ישראכרד שלוש פעמים וכל פעם הבטיחו שיחזרו אלי. כרטיס אין אבל החברה הספיקה לשלוח אליי כבר שלושה מכתבים עם עדכונים לבעלי כרטיס ישראכרד. מבחינתה יש לי כרטיס והיא יכולה להתחיל לחלוב ממני, לא משנה אם פיזית הכרטיס אצלי או לא. התעלמות מוחלטת מהחברה לתלונות שלי. אני לא קיימת עבורם!
שיודיעו לי מתי הכרטיס הגיע ויפצו אותי על בזבוז הזמ פתרון נדרש :

ישראכרד (Isracard) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה