|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור חיפה |
איזור: |
רכבת ישראל |
שם בית העסק: |
מתן אינפורמציה שגויה ע"י עובדי הרכבת וכתוצאה מכך איחור ונזק. |
נושא התלונה: |
יום רביעי 02 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 2.11.05 עליתי בשעה 1604 על רכבת בת"א מרכז מתוך כוונה להגיע לתחנת לב המפרץ. מאחר והרכבת אינה עוצרת בתחנה זו הייתי אמורה להחליף רכבת בתחנת חוף הכרמל. כשהתקרבנו לתחנת חוף הכרמל הודיע הכרוז פעמיים לנוסעים ללב המפרץ, חוצות המפרץ ועוד כי עליהם לרדת ולהמתין באותו רציף. כריזת התחנה הודיעה רק על רכבת למוצקין ללא ציון תחנות הביניים. ירדנו כמנין אנשים והמתנו לרכבת שהייתה צריכה לצאת בתוך 5 דקות. משנקפו הדקות והרכבת לא הגיעה, העלה ברור כי הרכבת אכן יצאה בזמן אך מרציף אחר. נתקענו בתחנה כחצי שעה עד לרכבת הבאה, שהייתה כמובן מלאה מאוד. התלוננו בפני מנהל התחנה שאפילו לא טרח להתנצל והפנה אותנו לפניות הציבור. כמובן שאחרתי מאוד להגיע ליעדי.
|
|
|
|
|
|
|
רכבת ישראל שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|