תלונות המועצה לצרכנות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממשלה ומוסדות ציבור מגזר:
אזור תל אביב איזור:
המועצה לצרכנות שם בית העסק:
העדר תגובה נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 3 חדשים (ב-1.8.05) פניתי ל"מועצה הישראלית לצרכנות", באמצעות פקס, בתלונה כנגד חברה מסויימת. לאחר שלא נענתי כלל ,במשך כחדשיים, פניתי טלפונית ,ונאמר לי כי תלונתי אכן התקבלה ,ואכן לא הייתי אמור להמתין זמן רב כל-כך.
הובטח לי כי בתוך זמן קצר תלונתי תטופל !!.
עבר חודש נוסף - ואין קול ואין מענה.

חשוב לציין כי במקביל לשליחת הפקס למועצה (ב-1.8.05) ,נשלח גם העתק לחברה נשואת התלונה.
קל לשער כיצד תתייחס אותה חברה למועצה, אשר כך גוררת נושאים מטופלים.

ובכלל- "אם בארזים (המועצה לצרכנות) נפלה שלהבת מה יגידו ...."
טיפול לאלתר בתלונתי פתרון נדרש :

המועצה לצרכנות שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה