תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Cellcom (סלקום) שם בית העסק:
קניון רמת גן כתובת:
תשובה לתלונה נושא התלונה:
זיידמן שמעון שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏05 ‏פברואר ‏2002 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מוותר על החיסיון בתשובת סלקום לתלונה על מכשיר סמסונג 522 עם בעיות קליטה וחוסר אפשרות להוציא שיחות .תשובת גלינה אלי היתה החלפת מכשיר זהה לשלי שמסתבר משיחות עם אחרים שסובלים מאותה בעיה או אחר שלא לטעמי .שאמרתי לגלינה שהבעיה אינה רק במכשירי היא אמרה שכל אחד יפנה בצורה אישית .לכן אני קורא לכל בעלי המכשיר סמסונג 522 עם בעיות זהות שיפנה דרך האתר או אלי על מנת כגוף לפתור את בעיית המכשיר שלנו מול סלקום Aמעון 0523822899
כספי - עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכשיר פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
גלינה - פניות הציבור, שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו. עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר זיידמן ונושא פנייתו טופל באופן מלא. יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר זיידמן. נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת, סלקום ישראל בע"מ. תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה