תיאור הבעיה:
מאחר ובוטלו הצוותים האישיים, כבר לא ידוע מי ה"בנקאי האישי" שלנו, היחס האישי הטוב נעלם ואת מקומו תפסו הזלזול - מצד פקידות חדשות שאינן מנוסות, וייאוש- מצידנו.
ניסינו מספר פעמים לפנות לבנות הצוות המקורי שלנו - צוות 502 - פוטין ועליזה המקסימות, ובמקומן הגענו למענה של "לאומי פון" שהבטיח שישובו אלינו במהרה - דבר שלא קרה. ושוב לאחר ששבו אלינו, אלו לא היו הבנקאיות שאותן ביקשנו.
הגעה לסניף הפכה לסיוט - אנחנו יודעים כי עלינו לפנות את כל הבוקר / אחה"צ מתוכניות אחרות, כי ל - 5 הפקידותשנותנות שירות במקום ממתינים כל הלקוחות הפרטיים.
השירות הפך לזוועתי.
חבל.
|