תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בנקים וכרטיסי אשראי מגזר:
אזור השפלה איזור:
בנק לאומי שם בית העסק:
בקשה לגרייס במשכנתא והצעת ייעול תמוהה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
עקב קשיים כלכליים אליהם נקלענו, פנינו לבנק על מנת שיאפשרו לנו לעשות גרייס לתקופה של 6 - 12 חודשים, כדי שלא תתעוררנה בעיות בהחזרי המשכנתא (שמעולם לא אחרנו בתשלום שלה).
נציג השירות שענה לנו (אין לנו את שמו) טען כי אין פתרונות, מאחר ואי אפשר לעשות "גרייס" לאחר שכבר התחלנו את תשלום המשכנתא. עצתו לנו הייתה לא לשלם את המשכנתא כלל - במשך שלושה חודשים, ואז הבנק יגיע איתנו ל"הסדר תשלומים". מיותר לציין שלא לזו הייתה כוונתנו, אנו אזרחים שומרי חוק - ואם לקחנו הלוואה - כלשהי בכוןונתנו לשלם אותה עד תומה, כל שרצינו היה הקלה באמצעי התשלום לתקופה קצרה!
מה שהנציג לא ציין זה שבמידה ואנו לא משלמים את המשכנתא במשך שלושה חודשים הדירה יוצאת לכונס נכסים, ובמידה ונרצה לשמור עליה, אנו נאלץ לספוג תשלום לשכ"ט עו"ד, תשלום החוב + ריביות , בנוסף למשכנתא הנוספת (דבר שהיה גורם לכל משפחה ממוצעת לקרוס כלכלית) .
אנו ממשיכים לפנות אל הבנק בבקשה לפתרונות רלוונטים וחוקיים , אך אין באפשרותם לסייע לנו - או אולי הם לא רוצים?
כספי סוג הנזק :
הצעה אמיתית בה נוכל לעמוד. פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה