|
|
|
|
|
|
|
|
מוצרי חשמל וצילום |
מגזר: |
אזור השפלה |
איזור: |
דיוטי פרי |
שם בית העסק: |
דיוטי פרי טרמינל 3 |
כתובת: |
DVD שקניתי אין לו את כל התוספות |
נושא התלונה: |
מלמד שלומי |
שם/כינוי: |
יום שישי 14 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני קניתי בדיוטי פרי לפני כ שבועים בערך DVD של חברת LG מקליט דגם DR7622W ולפני כ-חודש וקצת קניתי עוד DVD כזה אותו הדבר ובDVD שקניתי לפני כשבועים היה חסר בו תוספות כגון כבל S-VIDEO, RCA,דיסקים לצריבהX2
יש מס' טלפון שהוא 1700705... של שירות לקוחות סקאל ואני מנסה כבר שבוע וחצי לתפוס אותם ואין עונה ואין מענה אני ממתין כל פעם 15 דקות ושום דבר.
התקשרתי לסקאל מעבדות ואמרו לי שזה לא תפקידם כמו כן ניסיתי והועברתי הרבה מאוד פעמים לשב.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לשלוח לי במיידי את התוספות הנ"ל כמו כן אם אתם חושב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
דיוטי פרי שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|