תלונות שילב

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה שילבשעות פתיחה שילב גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור ירושלים איזור:
שילב שם בית העסק:
רמאות בפרסום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 20/10/05 רכשתי מספר צעצועים במסגרת מבצע של "צעצוע שני בחצי מחיר", כשהגעתי לביתי גיליתי לתדהמתי שאחד הצעצועים היה משומש (היו בו טיפות מים), ויום לאחר מכן צעצוע אחר שרכשתי התקלקל. ביום 23/10/05 הגעתי לחנות על מנת להחליף את הצעצועים, כשאת אחד מהצעצועים ביקשתי להחליף בצעצוע אחר באותו המחיר שהיה במסגרת המבצע. מנהלת החנות מסרה לי כי באפשרותי לקבל רק צעצוע במחצית משווי הצעצוע שהחזרתי, וכשניסיתי להבין את ההגיון מאחורי הדבר, התייחסה המנהלת בביטול מזלזל לדבריי והסכימה רק לתת זיכוי בשווי מחצית הצעצוע שרכשתי. עוד באותו היום שלחתי תלונה הן לשירות הלקוחות והן למנכ"ל שילב, ועדיין לא קיבלתי כל תגובה.
בנוסף, מספר ימים לאחר האירוע, הצעצוע השני שהחלפתי (המיועד לתינוקות!) התקלקל שוב, והפעם גיליתי לחרדתי כי נפלה מתוך הצעצוע חתיכת פלסטיק קטנה וחדה, ובנס נמנע אסון.
לסיכום:
- מכירת מוצרים משומשים ופגומים.
- מוצרים המיועדים לתינוקות, שאינם בטיחותיים.
- מענה מכוער מצד מנהלת סניף שאמורה להציע שירות ללקוחות.
- חוסר תגובה מוחלט, הן משירות הלקוחות והן ממנכ"ל החברה.
החזרת כל המוצרים שרכשתי וקבלת זיכוי כספי (במזומן) פתרון נדרש :

שילב שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה