תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור השפלה איזור:
Yes (יס) שם בית העסק:
העלאת תעריפי חבילת הבסיס נושא התלונה:
נעמני מתי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה, קיבלנו הודעה שיס החליטה להעלות את תעריף חבילת הבסיס מכיון שיש שידורים נוספים .בהמשך למכתבים נוספים שהופנו לחברה ,שמה אני דגש לכך שהמצב הכלכלי בארץ בכי מר, אני כאם חד הורית בקושי צופה בטלויזיה שהרי מחצית מהיום אני בעבודה דהיינו 7-18, בנותי בביה"ס כך שאין ניצול מתמיד לשידורי הלויין, בנוסף לכך השידורים והתוכניות חוזרות על עצמן כל פעם, אין חידוש והמצאות ...אנני רואה סיבה מיוחדת להעלית המחיר, כמו כן כל פעם שפניתי וטענתי שמבחינתי יקצו לי מס' ערוצים בהם אני צופה ובהתאם אשלם, נענתי שאין אפשרות כזאת, כדאי שתחשבו קצת על הציבור ונסו לבנות תוכנית שתאפשר לציבור לבחור מס' ערוצים ולא חבילות ובתאם לזאת לחסוך בהוצאה גבוהה זו.
כמו כן בכל פעם שמבצע מסתיים באופן אוטומטי מעלים את המחיר והמחיר אף מרקיע שחקים, מדוע לא תתנו שירות הולם ותשלחו מכתב רישמי ובו תזכורת ,בדיוק כמו בחברות אחרות המפשרות בדיקה מקיפה מול חברות אחרות .
כספי סוג הנזק :
אפשרות לבחור רק בערוצים מסוימים ולא חבילות צפיה כד פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה