תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור השפלה איזור:
בזקנט שם בית העסק:
תמיכה טכנית נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
היתה לי בעיה להתחבר לאינטרנט ולכן התקשרתי לתמיכה הטכנית של בזק בינלאומי, המתנתי על הקו המון זמן אך ללא מענה.
ניתקתי את השיחה והתקשרתי שוב - ואכן, שוב המתנתי על הקו אך ללא מענה.
וכך שוב ושוב התקשרתי לפחות 5 פעמים באותו היום ולא היה מענה - חשוב לציין שהתקשרתי מהטלפון הסלולרי והשיחות נורא יקרות והמתנתי על הקו בזמן כולל לפחות חצי שעה עד שכבר התייאשתי.
יום למחרת התקשרתי שוב, ושוב הייתי צריכה להמתין על הקו המון זמן ואחרי 10 דק' אם לא יותר ענו לי מהתמיכה ופתאום אני מגלה ששינו לי את הססמא ללא ידיעתי ולכן לא היתה לי אפשרות להתחבר לאינטרנט אז גם לא היה לי חיבור לאינטרנט במשך 48 שעות וגם ביזבזתי זמן אויר נורא יקר מהטלפון הסלולרי שאגב, עד שגילו מה הבעיה לקח לפחות חצי שעה - אם לא יותר!
כספי סוג הנזק :
פיצוי + החלפת מספר של התמיכה הטכנית למספר חינם פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה