תלונות נעלי גזית

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור השרון איזור:
נעלי גזית שם בית העסק:
גזית נעלים - קניון ערים כתובת:
יחס מזלזל ואספקת נעלים פגומות נושא התלונה:
מתתיהו נאוה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏20 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.10.05 שילמתי עבור זוג נעלים שלא היו במלאי בטענה שאלה הזוג האחרון שנשאר במפעל . כעבור 4 ימים הגיעו הנעלים וכשמדדתי אותם ראיתי שהן פגומות. המוכרת לינדה כעסה וטענה שכך הן צריכות להיות ולא הבינה מה פגום. בעלי שהיה נוכח ראה גם הוא מיד אם הפגם בנעלים וביקשתי החזר כספי.
אחרי מבטים כעוסים היא ביקשה מבעל החנות להגיע לעשות לי זיכוי והיא עוד טענה שיש עוד במלאי המפעל נעלים כאלה והיא לא תזמין לי. הצטרכתי להמתין 20 דקות בקניון. כשהבעלים הגיע ושאלתי אותו אם הוא יודע במה מדובר הוא ענה שכן והם לא יזמינו לי זוג חדש, למרות שיש במלאי. החזר זיכו בויזה בסך 289 ש"ח נעשה, אני צריכה לעקוב אחרי החיובים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שבעלי הרשת ידריכו את העובדים שיש אנשים בעלי אינטיל פתרון נדרש :

נעלי גזית שירות לקוחות

, תגובה:
אייל נחום-מנהל שירות ל שם ותפקיד:
אנחנו מצטערים שהלקוחה נפגע העניין יטופל מול בעלי החנות. תודה ללקוחה על הפניה אנחנו נעשה ביקורת בחנויות. תגובה:
יבוצעו הדרכה לעובדים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה