תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
דן שם בית העסק:
קו 286 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני נוסע בקו זה בתדירות יומית. אני עולה בתחנת של קלקא בסביבות השעה 18:00.
עד היום היה את האוטובוס של שעה 17:55 שנכנס גם לברקן - שלפחות 3 פעמים בשבוע מאחר ב- 10 דקות לפחות. בעקבות איחור זה והפער הגדול בזמן בינו לבין זה שלפניו נוצר מצב שבתחנה הבאה (עזריאלי) אנשים כבר מתחילים לעמוד ואחרי הבורסה כבר נהיה צפוף למדי. מאוד לא נעים לנסוע במצב כזה ובעקבות כל אלו זמן ההגעה לאריאל הוא בלתי סביר, בסביבות 19:30 עד שמגיעים למרכז.
האבסורד הגדול הוא שברוב הפעמים הייתי יוצא כ- 10 דקות מוקדם יותר מהעבודה כיד להספיק לאוטובוס ובגלל האיחור הגדול והצפיפות הרבה הייתי מעדיף להשאר לעמוד בתחנה ולעלות על האוטובוס שיוצא בשעה 18:15, נוסע די ריק (כי 5 דקות לפניו עבר אוטובול אחר..) וגם לא נכנס לברקן (מה שחוסך 10 דקות). בסופו של דבר הייתי ממתים חצי שעה בתחנה, מגיע מאוחר הביתה, אבל לפחות לפני האוטובוס של 17:55..!!!
אמנם שינו מעט את לוח הזמנים עכשיו (הקדמה של 5 דקות) אבל המצב בין האוטובוסים א השתנה כך שהיום 17:50 (במקום 17:55) ממשיך לאחר ולהיות מלא עד אפס מקום (לפעמים הוא לא מעלה נוסעים אלא רק מוריד בירקון - פארק סיבל).
אחרי התחנה במחסום (אורנית) האוטובוס ממשיך במצב סביר מבחינת כמות הנוסעים שבו אך עדיין באיחור רב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
1) אולי להוציא קו עד למסוף אורנית. 2) לדאוג שיספי פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה