תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור הדרום |
איזור: |
מטרודן באר שבע |
שם בית העסק: |
התיחסות לא הולמת מצד הנהג |
נושא התלונה: |
יום חמישי 03 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב.- בתאריך הנ"ל עליתי לאוטובוס מהחב' הנ"ל בשעה 14:45 ברח' שטרן בשכ' רמות בב"ש קוו מס'4 מסרתי לנהג שטר בערך של 50:00 ש"ח,תגובת הנהג, אין לי עודף,יש כאן הודעה שאין לשלם בשטרות העולות על 20:00 ש"ח,שאלתיו מה עלי לעשות,בהילקח בחשבון שאינני תושב באר שבע,ושאיני מכיר תקנה זו תגובתו רד מהאוטובוס,אז פניתי לכלל הנוסעים וביקשתי לפרוט את השטר כדי שאוכל לשלם עבור הנסיעה,ככה היה ופרטו לי את השטר,כעבור כמה דקות ,בערך 10 דקות, אזרח נוסף עלה לאוטובוס וביקש לרכוש כרטיסיה,שילם עם שטר בעל ערך של 100:00 ש"ח הנהג נענה לבקשתו,האם יש חוק לתושבי חוץ מבארשבע או תלוי איך הנוסע נראה?
ברשותי כרטיס הנסיעה,.
אשמח לקבל תגובה מחברת האוטובוסים המכובדת
|
עלבון |
סוג הנזק : |
התנצלות,פיצוי וביטול "תקנה" זו |
פתרון נדרש : |
|
|