תלונות בזקנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור חיפה איזור:
בזקנט שם בית העסק:
חוסר רגישות ואי אמינות מצד החברה נושא התלונה:
‏שבת ‏01 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 שנים הוצע לעובדי פלאפון מבצע הוזלה למתחברים לאינטרנט בבזק בינלאומי, הצעתי את המבצע לאבא שלי והוא התחבר עם כרטיס האשראי שלו וכל המבצע נעשה על שמו בלבד. לצערי אבא שלי נהרג בתאונת דרכים ב-18.3.2003, התקשרתי לבטל את האינטרנט כבר בחודש הראשון. מאז התחברנו על שמה של אמא שלי לחברה ואף אחד לא דאג לעדכן אותנו במשך שנתיים על כך שהאינטרנט לא בוטל. לפני כ4 חודשים הגיע מכתב על שמו של אבי שמעון וחנה ז"ל על כך שהוא חייב לבזק בינלאומי 1028 ש"ח עבור שימוש באינטרנט , פניתי לעו"ד המטפל אך הוא ממש לא ניסה לעזור וחודש לאחר מכן הגיע עוד מכתב הפעם על שמה של אמא שלי , העו"ד הבין שאת הכסף מאבא שלי הוא לא יראה אז הוא החליט לפנות לאמא שלי שבכלל לא מעורבת ולא חתומה על כלום. פניתישוב למשרד עו"ד אך הפקידה הפעם החלה לצעוק עליי בטענה שממש לא מעניין אותה מה הסיפור המשרד רוצה את הכסף אחרת הם יחלו בתהליך משפטי הכולל עיקולים , לאחר שבועיים הגיע עוד מכתב העם על שמי, שוב פניתי למשרד וביקשתי ראות מסמכים עליהם אני חתומה ומדוע המשרד תובע אותי? הפקידה לא ממש רצתה לעזור ואמרה שהיא תחזור אליי עם כל המסמכים אך כמובן שעבר כבר חודש ואף אחד לא חזר אליי. לפני שבועיים קיבלנו עוד מכתב הפעם על שם אבא שלי על שם אמא שלי ועל שמי, העו"ד מנסה את מזלו מכל הכיוונים , הוא העיקר תובע (גם אדם שאיננו בחיים) לא מעניין אותו כלום החברה מגלה חוסר רגישות ללקוחותיה, לא מספיק שאיבדתי את אבא שלי ודאגתי לעדכן את הפקידות הטלפוניות שיפסיקו את החיוב אך זה לא בוצע, כיום אני צריכה להתמודד על תביעה נגד אדם שאיננו בחיים והחברה החליטה שהיא מעבירה את התביעה לכל אחד אחר מבני המשפחה מבלי לבדוק את המקרה לגופו. אני עובדת בשרות לקוחות כמנהל סניף וגם אני מתעסקת עם מקרים מסוג זה, החברה שבה אני עובדת מאינה ללקוחותיה במיוחד במקרים רגישים מסוג זה וברגע שאדם נפטר אנחנו אוטומטית מזכים את הנפטר מכל חוב שקיים בין אם זה שייך ללקוח ובין אם זה נוצר כטעות, ובמקרה של בזק בינלאומי החוב הוא נוצר כטעות של החברה אך כנראה שאותם זה ממש לא מעניין. העוגמת נפש שנגרמה לאמא שלי ולמשפחתי שגם ככה נמצאת במצב מאוד רגיש הוא גדול ובמידה והחברה תחליט לגשת לבית משפט אני מאמינה שהנזק יהיה מביש ומשפיל מצד החברה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול התביעה והחוב פתרון נדרש :

בזקנט שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה