תלונות בנק לאומי

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בנקים וכרטיסי אשראי מגזר:
אזור הצפון איזור:
בנק לאומי שם בית העסק:
רח' חרוד 16/38 נצרת עילית כתובת:
אי טיפול של מחלקת המיחשוב של הבנק נושא התלונה:
שי נתן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏16 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
א. הודעה שהכניסה חסומה. ב. תשובה טלפונית של עובד המחלקה לנסות כעבור חצי שעה ולהחליף סיסמה. ג. קיבלתי סיסמא חדשה, ניסיתי להכנס ושוב הודיע המחשב שעלי להחליף סיסמה. ד. אחרי זה קיבלתי הודעה שאתם לא יכולים לספק שרות זה!?!? ה. שוב ושוב ניסיתי את הסיסמה הישנה והחדשה ללא הצלחה. ו. שוב טלפנתי אליהם והפעם ענתה בחורה והיא הובילה אותי דרך תפריט עזרה ותפריט כלים אך ללא תוצאות. אמרה לנסות ממחשב אחר ואם לא אצליח לפנות שוב בטלפון. באותו יום שלחתי פקס ל- 03-9544055 אך איש לא ענה על הפקס. ב- 26.10.05 שלחתי תזכורת ואז קיבלתי שיחה טלפונית (משום מה לא מוכנים להשיב בכתב) ורצו לעזור לי! אני לא הייתי מוכן לשמש שפן ניסיונות של הבנק. עד היום הבעיה לא נפתרה ואיש לא השיב לי תשובה בכתב.
להשיב לי לתלונתי ולהסדיר את התוכנה של המחשב של הבנ פתרון נדרש :

בנק לאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה