תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממשלה ומוסדות ציבור מגזר:
אזור תל אביב איזור:
משרד התחבורה שם בית העסק:
בקשה לחדוש תו נכה על שם לואי זימבריס (אבא שלי) נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏31 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל פניתי למשרד הרישוי בתל אביב בבקשה לחידוש תו נכה לאבי. לבקשה צירפתי אישורים רפואיים וצילום רשיון רכב ורשיון נהיגה. לא קיבלתי כל תגובה. תמוהה מאד שלא ניתן לבדוק טלפונית מהות הטיפול ואחרי חיפושים רבים הצלחתי להגיע בפקס בלבד לפניות הציבור במשרד התחבורה. בתאריך 18 בספטמבר שלחתי מכתב בפקס עם כל הפרטים וביקשתי שיעדכנו אותי בסטטוס הטיפול בבקשה. עד היום טרם נעניתי. מחוסר ברירה נסעתי למשרד הרישוי בנתניה לאחר המתנה לא קצרה הצגתי בפני הפקידה את כל החומר עליו התבססתי בפניותי היא בדקה במחשב ואמרה לי שהבקשה לא התקבלה! מובן שצילמתי את כל החומר והעברתי לה העתקים זה היה ב- 31 באוקטובר.
האם יתכן שכל החומר אבד? גם בתל אביב וגם בפניות הציבור? יש לי הרגשה של ניהול ניירת בצורה לא אחראית. אבי בו 75 מתקשה מאד לא מסוגל לנסוע פיסית לבדוק כל פעם מה קורה בענינו. הרגשתו רעה על שלא מתיחסים אליו ואל בעיתו.
אנא בדיקתכם כיצד הדברים מטופלים במשרדי הרישוי וכמה זמן ממתינים לקבלת התיחסות .
עלבון סוג הנזק :

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה