תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
דן שם בית העסק:
בת ים,רחוב אנה פרנק (תחנה ראשונה אחרי המסוף) כתובת:
תקיפה. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום!
בתאריך 06/11/2005 בשעה 14:48 ברחוב אנה פרנק בבת ים הבת שלי ספיר רצתה לעלות לאוטובוס מרחוב אנה פרנק בבת ים לרחוב עוזיאל בבת-ים. הגיע אוטובוס בקו 42,ספיר עלתה לאוטובוס הניחה את תיקה במושב הקדמי ע"מ להוציא את הכרטיסיה ולשלם לנהג והוא מצידו פנה אליה ואמר לה שמכיון שהיא "התפלחה" לאוטובוס הוא מבקש ממנה לרדת.
ספיר בת ה-13 בלבד אמרה לו מה פתאום הרי לך הכרטיסיה שבסך הכל הוצאתי אותה מהתיק ע"מ לשלם ,למה אתה אומר שהתפלחתי? הנהג ללא היסוס חטף לבת שלי את הכרטיסיה מהיד וזרק אותה החוצה דרך הדלת הקידמית,(תלמיד שעלה אחרי הבת שלי לאוטובוס הרים את הכרטיסיה מהכביש והחזיר אותה לנהג)קם בנוסף מכיסאו אחז בזרוע ימין של הבת שלי וניסה למשוך ולגרור אותה אל מחוץ לאוטובוס ("התנהגות הולמת של נהג רכב ציבורי").הבת שלי אמרה לנהג תוריד את הידיים שלך ממני וירדה מהאוטובוס אך ביקשה לקחת את התיק שלה והנהג בהתחלה סירב לאפשר לה לעלות לקחת את תיקה ובסוף היתרצה ונתן לה לקחת את תיק בית הספר תוך כדי גידופים מצידו, לפני שירדה בשנית מהאוטובוס ביקשה גם את הכרטיסיה בחזרה והוא החזיר לה אותה בעצבנות והתנהג גם בעצבנות מהרגע שהגיע לתחנה לאסוף נוסעים,ברצוני לומר שלדעתי התנהגות ברוטלית כזאת לעיני עדים למעשה לא מתאימה לחברה שמכבדת את עצמה.
הנהג עבר על כל חוקי היסוד כמו:
1. השמצת נוסע ולא משנה מהו גילו
2. הרמת יד על נוסע (אחיזה בזרוע וגרירה ,משיכה אל מחוץ לרכב הציבורי)
3.התנהגות ברוטלית שאינה הולמת נהג רכב ציבורי.
4. הורדת נוסע מרכב ציבורי בכח.
5. זריקה של אמצעי התשלום אל מחוץ לרכב הציבורי.
6. עצבנות.
7. עוגמת נפש.
ממש נהג "למופת"
ברצוני להוסיף ולומר שהנהג סירב בתוקף לאפשר לחברותיה של בתי לרדת מהאוטובוס וסגר את הדלתות ונסע והשאיר את בתי בוכיה ומפוחדת לבד בתחנת האוטובוס. ממש גועל נפש שמחזיקים עובד ציבור כזה בחברת דן.
אני במקביל הגשתי נגד הנהג הזה שאיני יודע את שמו תלונה על תקיפה במשטרה.
בעקבות המקרה בתי מסרבת לנסוע באוטובוס לבית הספר שמא המקרה יחזור על עצמו.
עלבון,תקיפה סוג הנזק :
לטיפולכם המסור אודה פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה