תלונות איי די דיזיין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
איי די דיזיין שם בית העסק:
: אי התייחסות והעדר פתרון הוגן ללקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.7.05 אכן סופקה פינת אוכל מסוג סריניטי, ללא פגם אשר קניתי בחנות אי.די.דיזיין. משהתחלנו להשתמש בה (באותו שבוע) גילינו שפלטת העץ איננה עמידה בפני סימני הגרירה של הכלים המונחים עליה, כך שבמהלך הארוחה ועם פינוי הכלים, נוספים המון שריטות ו/או סימנים שאינם יורדים ונראים לעין מכל זוית.

התלוננו רבות עד לקבלת מכתב בתאריך 10.10.05 המציין כי אין באפשרותם לעזור אלא אם כן נשלם עבור ליטוש וצביעה מחדש. לצערי, תשובתם לא מספקת ואפילו איננה הולמת את רמת השירות הסטנדרטית. בנוסף, קל מאוד להסיק כי יש ליקויים חמורים בתקשורת הבין אירגונית תוך התעלמות מוחלטת מעובדות אשר צויינו הן בחנות והן בנוכחות טכנאי השירות ואילו הן:

1. בתאריך 9.8.05 אכן, הגיע לביתינו טכנאי שירות אשר לטענתו מריחת פלטת השולחן בחומר שהביא עימו יעלים את השריטות תוך מס' שעות וטען שהסימנים נבעו משימוש לא נכון. שאלתי הראשונה לאחר שמיעת טענתו המגוחכת הייתה: "האם אתה מוכן להתחייב להחליף את הפלטה במידה ואוכל לשחזר את הבעיה באמצעות גרירת צלחת ריקה על השולחן?" תשובתו הייתה שלילית. איך מגדירים שימוש לא נכון על גבי פינת אוכל?

2. עוד צויין במכתבם כי ישנה שריטה עמוקה מאוד. עוד עובדה המעידה כי יש בעית אמינות וחוסר תאום אירגוני. לא פעם הזמנתי גם את רפי (מנהל החנות) וגם את דור (סגן מנהל החנות) לכוס קפה אצלי בבית ולהבין כי לא מדובר בשריטה עמוקה, אך הם לא נענו להצעת הביקור, היה יותר נוח להגיד שהטכנאי אמר...

התקשרנו לשירות שוב וכנראה שעלינו לשלב "הלקוח הנודניק" ואז התחילו ההתחמקיות בליווי יחס מזלזל. קיבלנו מספר הבטחות שאלעד (מנהל שירות) יחזור אלינו באופן אישי אך ללא הועיל, מעולם לא שמענן ממנו.

3. משהבנו שאין עם מי לדבר, בתאריך 27.9.05 סרנו לסניף בני ברק, על מנת לשחזר את הבעיה על שולחן התצוגה ואכן הצלחנו. באותו יום רפי, מנהל החנות, שלח אימייל לאלעד, מנהל השירות, כדי לקדם עיניינים. הופתענו כאשר גילינו כי העזרה שקיבלנו היא התשובה שאין ביכולתכם לעשות כלום – לזה לא קוראים עזרה! – במהלך השחזור נכחה גם אחת העובדות אשר ציינה כי אכן יש בעיה ושזה לא נראה טוב (אני לא זוכר את שמה אבל בקלות אוכל לאתרה בחנות).
בתאריך ה 28.9.05 (יום למחרת) סרנו שוב לחנות כדי לוודא שאכן העניין בטיפול ושמנו לב כי איזור השריטות כוסה בעלונים, אתם מסתירים משהו?

לא רק שאנו מאוכזבים מהשירות העגום והלא הוגן, אלא שצר לנו לדעת שכל העניין עומד על מילתו של טכנאי מול לקוח צודק! אילו השתמשתי בשולחן במשך מספר חודשים לא הייתי מעלה על דעתי לקבל את השירות בחינם, לא ייתכן כי השקענו למעלה מ 7000 ש"ח ועדיין אנו סועדים במטבח.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת פלטה או החזרת מערכת + פיצוי כספי על עגמת נפש פתרון נדרש :

איי די דיזיין שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה