תלונות סקאל און ליין

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור תל אביב איזור:
סקאל און ליין שם בית העסק:
[email protected] כתובת:
חיוב שלא כדין נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שזכיתי במכרז באינטרנט החלטתי כי אני לא מעוניין במוצר, כאשר ידוע לי (לפי המידע באתר) אחוייב ב- 5% מסכום העסקה או ב 100 ש"ח (הנמוך מבינהם). התקשרתי לשירות הלקוחות ושם ביקשו ממני לשלוח בפקס מכתב שבו יכתב כי אני מעוניין לבטל את העסקה וכי אני יודע שיקחו ממני סכום מסויים (כמו שציינתי), אכן שלחתי את המכתב וגם בדקתי בנוסף אצל הספק כדי לבדוק שהמוצר אכן לא יישלח אליי. עד כאן הכל בסדר, אבל שהגיע חיוב כרטיס האשראי גיליתי כי חוייבתי על ידי סקאל בתשלום הראשון על המוצר
מה עושים?
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הכסף שנגבה מכרטיס האשראי ופיצוי כספי בסכום ש פתרון נדרש :

סקאל און ליין שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות סקאל שם ותפקיד:
ביום ה- 19/10/05 בוצע ביטול העסקה האמורה תוך זיכוי כספי מלא, בקיזוז של 100 ש"ח בלבד זאת, בהתאם לבקשתו של מר אברהם בני,תקנון אתר האינטרנט חוק הגנת הצרכן, וכאמור הסכמתו המלאה. תגובה:
בוצע זיכוי כספי מלא תוך קיזוז 100 ש"ח כפי שהוסכם בכתב פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה