תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
דינמיקה סלולר שם בית העסק:
ביטוח מכשיר סלולרי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאשתי מכשיר סלולרי דרך חברת דינמיקה מזה ארבע וחצי שנים. כשקנתה מכשיר לפני ארבע וחצי שנים הציעו לה לעשות ביטוח. וכך עשתה. ביטוח מלא ע"ס של 99 ש"ח לשלושה חודשים. לאשתי היה מכשיר של סמסונג עם כרטיס SIM. ברשותי באותה העת היה מכשיר של נוקיה לא דרך דינמיקה בכלל.
לאחר זמן החלטנו לשדרג את המכשירים של שנינו ביחד. ואכן הלכנו לדינמיקה והחלפנו שנינו למכשיר של נוקיה. הפעם לשנינו יש כרטיס SIM. באותו מעמד לא ביקשנו ביטוח ולא חתמנו על ביטוח.
כעבור חודש או משהו ראיתי שמורידים לי ביטוח.... אשתי אמרה לי עזוב שיישאר למקרה הצורך.
כאשר היה צורך לתקן את המכשיר של אשתי קפצנו לדינמיקה בקניון גבעתיים. שם הוקלד המספר של אשתי על המחשב ונלקח לתיקון המכשיר. לאחר התיקון הרסו משהו אחר ולכן חזרנו שוב לאותו סניף... שוב נלקח המכשיר לתיקון, שוב... הרסו משהו אחר. החלטנו לקפוץ לדינמיקה בקניון איילון. שם הבחורה בדקה מספר שנקרא IMEI ומוטבע על המכשיר במדבקה. ואז היא אומרת לי: אדוני, המכשיר לא מבוטח. היא לוקחת את המכשיר שלי ואומרת לי המכשיר שלך הוא עם הביטוח. לא ניתנה לי האפשרות לפצות פה, היא קבעה שאנחנו שקרנים והחפנו SIM בין המכשירים. כשאמרנו לה שהמוכר בעת השדרוג טעה, לא קיבלנו תשובה מרצה אלא העברת אחריות אליו. כולם טעו חוץ ממנה.
חזרנו הביתה והתקשרנו למוקד דינמיקה הארצי וזאת לאחר שבדקתי שוב את המסמכים שחתמתי עליהם. ביקשתי שיפתרו לי את הבעיה באחת משתי דרכים: האחת להחליף בין שני המכשירים כך שהמכשיר של אשתי יהיה מבוטח. השנייה לבטל לאלתר את הביטוח ולהחזיר לי את הכסף מחתימת החוזה החדש ועד להיום כיוון שלא ביקשתי ולא חתמתי על שירות ביטוח. הם אמרו כי יבדקו בארכיון את המסמכים. לאחר שבועיים חזרו לאשתי. היא אמרה להם שידברו איתי. מעולם לא יצרו איתי קשר בחזרה. לאחר שראיתי כי באוקטובר שוב הורידו לי ביטוח התקשרתי נסער לדינמיקה שוב. שאלתי אותם לפשר החיוב. נעניתי ב: אדוני, לא ביקשת לבטל. מה לבטל???!! לא חתמתי על כלום. בקיצור אני פונה אליכם, אולי אתם תצליחו למצוא אוזן קשבת שתיתן לי פתרון בטרם אני פונה לערכאה משפטית.
תודה מקרב לב.
כספי סוג הנזק :
החלפת הביטוח בין שני המכשירים או לחילופין זיכוי על פתרון נדרש :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה