תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Yes (יס) שם בית העסק:
קנס לא חוקי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏אוקטובר ‏2003 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר התעלמות ממושכת של בקשת התנתקות מYES נעשו 2 טעויות ברישום במחשב שבהם שונו פרטי הסכם ההתקשרות ביני ובין החברה. לאחר ההתנתקות המיוחלת התברר כי הם דורשים 400 ש"ח קנס על כך שלטענתם לא נשארתי שנתיים בחבילה למרות שבפועל התחייבתי לשנה בלבד.

אנא עיזרו לסטודנט ... תודה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי + התנצלות פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
קיבלנו בתודה את פנייתך לחברתנו. מבדיקה שנערכה, להלן התייחסותנו. תגובה:
חברת yes מציעה מגוון של מבצעים ללקוחותיה. המבצעים השונים, מתעדכנים ומשתנים על פי מועדים קבועים מראש, כדרכם של מבצעים. אציין כי לכל מבצע ישנם נספחים משלו המכתיבים תנאים והטבות שונים ומחויבויות בסיסיות מצד הלקוח והחברה גם יחד. בהתאם לרשומות החברה, ביום ה- 10.8.03 הצטרף מר גרוס, בהתאם לבקשתו, לתוכנית אישית ייחודית ללקוחות קיימים להלן, Z33*. אבקש לציין, כי תנאי התכנית זיכו אותו בהטבה משמעותית במחיר שירותי התוכן של חברת yes למשך כשמונה עשר חודשים. יודגש כי בהתאם לרשומות המערכת, נציגנו הבהיר מפורשות למר גרוס כי הצטרפותו לתוכנית האמורה מותנית בכך כי שיישאר מנוי על שרותי חברתנו במשך שמונה עשר חודשים לפחות, וכי במידה ויחליט להתנתק משרותי yes במועד הקצר משמונה עשר חודשים ממועד הצטרפותו לתכנית, יחויב ב- 399 ₪, כהחזר בגין ההטבות שהוענקו לו. ביום ה- 16.3.04, התקבלה בחברתנו בקשתו של מר גרוס לסיים התקשרותו עם חברת yes. לפיכך, ובהתאם לאמור לעיל, חויב חשבונו בסך 395.62 ₪ בגין החזר עלות ההטבות שהוענקו לו במסגרת התכנית. בהתאם למידע שבידנו ביום ה- 31.7.05 הצטרף מר גרוס לשירותי חברתנו, אנו שמחים לדעת כי מר גרוס חזר להימנות על לקוחותינו ובכך נתן לנו הזדמנות להמשיך ולהעניק לו מוצר ושירות איכותיים וללא דופי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה