תלונות מגזין מנטה

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיתונים מגזר:
אזור תל אביב איזור:
מגזין מנטה שם בית העסק:
התעלמות מגמתית מבקשה להפסיק מנוי. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מזה כארבע שנים אנו מנויים על מגזין מנטה. לפני כארבעה חודשים הבענו רצון להפסיק את המנוי והתקשרנו לשירות הלקוחות של העיתון לשם כך. כמבון שביקשו שנשאיר טלפון ושיחזרו אלינו בבימים הקרובים. אומנם לאחר כשבוע התקשרו מהמוקד וניסו להניא אותנו מהחלטתינו. לאחר משא ומתן החלטנו ביחד עם המוקדנית שנקבל גיליון נוסף מתנה ללא תשלום ולאחר מכן אם נרצה, ואני מדגיש , אם נרצה נוכל לחדש את המנוי באותו המחיר.אכן את הגיליון של החודש הבא קיבלנו בחינם אך למרבה הפלא קיבלנו גם את הגיליון של החודש שלאחריו בתוספת התשלום וכל זאת ללא כל התקשרות מצידינו.בטלפון נוסף למחלקת שירות הלקוחות של המגזין נתקלנו ביחס מחפיר ללא כל נכונות להקשבה למוצא פינו, המוקדנית דיברה בטון מתנשא ואף ניתקה בפנינו את הטלפון. כל ניסיונותינו להסביר לה כי נפלה טעות וחוייבנו בטעות לא צלחו. היא אמרה שתפסיק את המנוי מעתה והלאה וסגרה את הטלפון. הסיפור עוד לא תם, חודש לאחר מכן (בימים אלה) מצאנו שחוייבנו שוב בחשבוננינו על גיליון חודש אוקטובר למרות שלא הגיע אלינו כלל. בהזדמנות הראשונה הרמנו טלפון למוקד על מנת להסדיר את הטעות. המוקדנית מהצד השני טענה שתעביר את הפנייה למחרת בבוקר על מנת ששיטפלו בה בדחיפות ויחזרו אליי ביום שלמחרת. מאז חלפו כבר 3 ימים ועדיין לא נשמע קולם...
כספי סוג הנזק :
שיתנערו משירות לקוחות שמבזה את לקוחותיו! פתרון נדרש :

מגזין מנטה שירות לקוחות

, תגובה:
נעה באסל, אחראית פניות שם ותפקיד:
אנו מודים ללקוח על פנייתו, וחבל שהתקבלה בעיכוב של חודשים רבים. מנהלת בכירה במחלקת כתבי העת של "ידיעות מנויים" שוחחה עם מר סדן, על מנת להבין טוב יותר את הפנייה, אשר טופלה על ידה לשביעות רצונו המלאה של הלקוח. מחלקת השירות תוסיף לעמוד לשירותו בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected]. תגובה:
ראה תשובתי לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה