תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
הונאה במכירת חבילת התקשרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים עברתי דירה, וכחלק מהמעבר חשבתי לבטל את מנוי בזק ולעבור לחבילת הטריפל של הוט. נציגה שפגשתי בדוכן הציעה לי חבילת מבנים חדשים: 189 ש"ח לחודש (למשך שנתיים) הכולל מנוי לכבלים (+5 חבילות) וכן קו טלפון (+2000 דקות) ואינטרנט לחצי שנה (הטלפון והאינטרנט).
הסכמתי לשדרוג האינטרנט ל 1.5 מגה בתוספת 6 ש"ח בחודש (סך הכל 195 ש"ח).
לאחר שחתמתי על העסקה תאמנו טכנאי אשר לא הגיע בזמן, שוב תיאמנו ושוב לא הגיע, כך מספר פעמים עד שלבדוף התקשרתי וביקשתי לבטל את העיסקה בתואנה, לא מגיע לא צריך. שלב זה עבר ללא בעיה, ולאחר מספר ימים התקשרה נציגה נוספת ולאחר משא ומתן בא הבעתי את מורת רוחי מהשירות הגרוע, היא הבטיחה לתת לי את חבילת הטריפל לעיל במחיר קבוע של 195 ש"ח (לחודש) למשך שנתיים כולל האינטרנט (1.5 מגה) והטלפון (ולא רק לחצי שנה כמו במקור).
היא לא החתימה אותי על כלום כיוון שהכל נעשה טלפונית, ואני האמנתי לה.
למותר לציין שהטכנאי שוב ושוב לא הגיע בזמן וכיוון שכבר התחלתי לחשוב התקשרתי לברר מתי הטכנאי מגיע והאם הוא מגיע עם פירוט החבילה בכתב. הובטח לי שהוא יגיע בקרוב ולפני שהוא מתחיל להתקין הוא מציג לי את החוזה.
לבסוף הוא הגיע. בלי חוזה. לטענתו הוא טכנאי מחליף ובעצם "עשה לי טובה" כיוון שהזעיקו אותו להתקין אצלי דחוף.
כיוון שכבר התחלתי לחשוד התקשרתי מייד לשירות הלקוחות ודיברתי עם נציגה בשם מדונה על מנת לוודא שבמחשב מעודכנת לי החבילה החדשה. היא בדקה את החבילה ואישרה טלפונית שהחבילה היא בעלות 195 ש"ח לחודש למשך שנתיים כולל הכל.
ביקשתי שתשלח לי את זה במייל, ובינתיים הטכנאי התחיל להתקין.
המייל הגיע לאחר שהטכנאי עזב, ובו היה מפורטת החבילה המקורית (אינטרנט וטלפון לחצי שנה בלבד).
מייד שלחתי מייל חוזר, ולא קיבלתי תשובה עד עכשיו.
בהמון שיחות מאז אומרים לי שלא קיימת חבילה כזו ולא יכול להיות שזה מה שהבטיחו לי וגם אם כן, אין בעצם מה לעשות. נציגה אחת בכירה בשם בת-חן הודיע לי שאם אוכיח שזה מה שהבטיחו לי אקבל זיכוי. הצלחתי לתפוס את הנציגה שמכרה לי את החבילה, קרן - 0547076763- למיטב ידיעתי כבר לא עובדת בהוט, והיא גם אמרה לי שהיא מודעת לכך שמדונה אישרה לי טלפונית שהחבילה היא לשנתיים. התקשרתי שוב למוקד כדי לבקש את בת חן והבטיחו לי שהיא תחזור אלי. חזרה אלי פנינה, טוענת שהתיק שלי אצלה. תוך כדי שיחה שבה אני שוב (!!!!- כבר ניהלתי את השיחה עם חצי מוקד) מסביר את כל התהליך, אני מבחין שהיא מדברת עם נציגה וכלל לא מקשיבה לי. שוב ושוב חזרתי על הדברים ושוב אני שומע אותה מדברת עם מישהו אחר, עד שבשלב מסויים נמאס לי ואמרתי שאני לא מוכן לדבר איתה יותר ושתבקש בבקשה מבת חן להתקשר אלי. היא התחילה לטעון שהתיק כעת בטיפולה ואני התעקשתי שאין לי מה לדבר איתה כיוון שהיא לא מקשיבה לאף מילה שלי ושאני מוכן לדבר אך ורק עם בת חן.
אני מניח שלא צריך הרבה בשביל להבין שאף אחד לא התקשר מאז.

אני לא מעוניין בפיצוי על עוגמת נפש והטלפונים הרבים שעשיתי (חלקם מסלולרי), אלא רק את החבילה שהובטחה לי ושבגללה הסכמתי להתחבר להוט.
כספי סוג הנזק :
מה שהבטיחו לי - 195ש"ח לחודש למשך שנתיים כולל הכל. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה