תיאור הבעיה:
ביום שישי בשעות הבוקר המאוחרות הגעתי אל הסניף אשר בקניון עזריאלי יחד עם בתי ובעלי, ישבתי יחד עם בתי על הספה בחנות כשלפתע בתי נפלה ממנה ולכן הושבתי אותה בחלקה הפנימי של הספה, מיד באותה השניה הגיעה עובדת החנות
(בבירור בטלפון נאמר לי ששמה רוזי) וביקשה ממני להוריד את רגליה של בתי מהספה ואכן כך עשיתי. ומאז היא לא הפסיקה לרטון סביב הילדה שלא זזה מהכורסה ולא נגעה בדבר שכל פשעה היה כפית פלסטיק ושוקולד בעטיפה שהחזיקה בידה.
לשאלותיי על מידות שונות ענתה המוכרת בקוצר רוח על גבול הגסות וממש חיכתה שנצא מהחנות, לא עניינה אותה העובדה שהחנות הייתה מלאה בלקוחות , היא פשוט המשיכה לרטון בקול רם על כל תזוזה של בתי, לבסוף, מושפלת ופגועה הערתי לה על התנהגותה הגסה והיא פטרה אותי בתשובה "מה לעשות?"
אוי לחברה שמחזיקה בעובדת אנטי- ילדים ואוי לחברה המחזיקה בעובדת שרמת השירות שלה שואפת לאפס ולא מהססת לענות בגסות ללקוחות.
|