תלונות נעלי וויקנד

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
נעלי וויקנד שם בית העסק:
קניון עזריאלי כתובת:
קניון עזריאלי סניף בית העסק:
יחס פוגע ומזלזל. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי בשעות הבוקר המאוחרות הגעתי אל הסניף אשר בקניון עזריאלי יחד עם בתי ובעלי, ישבתי יחד עם בתי על הספה בחנות כשלפתע בתי נפלה ממנה ולכן הושבתי אותה בחלקה הפנימי של הספה, מיד באותה השניה הגיעה עובדת החנות
(בבירור בטלפון נאמר לי ששמה רוזי) וביקשה ממני להוריד את רגליה של בתי מהספה ואכן כך עשיתי. ומאז היא לא הפסיקה לרטון סביב הילדה שלא זזה מהכורסה ולא נגעה בדבר שכל פשעה היה כפית פלסטיק ושוקולד בעטיפה שהחזיקה בידה.
לשאלותיי על מידות שונות ענתה המוכרת בקוצר רוח על גבול הגסות וממש חיכתה שנצא מהחנות, לא עניינה אותה העובדה שהחנות הייתה מלאה בלקוחות , היא פשוט המשיכה לרטון בקול רם על כל תזוזה של בתי, לבסוף, מושפלת ופגועה הערתי לה על התנהגותה הגסה והיא פטרה אותי בתשובה "מה לעשות?"
אוי לחברה שמחזיקה בעובדת אנטי- ילדים ואוי לחברה המחזיקה בעובדת שרמת השירות שלה שואפת לאפס ולא מהססת לענות בגסות ללקוחות.
עלבון סוג הנזק :
אני דורשת ומאמינה שמגיעה לי התנצלות על התנהגות מחפירה. פתרון נדרש :

נעלי וויקנד שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה