|
|
|
|
|
|
|
|
קניות |
מגזר: |
אזור חיפה |
איזור: |
שופרסל |
שם בית העסק: |
ק.ביאליק |
כתובת: |
שופרסל ביג |
סניף בית העסק: |
חוסר במצרכים הניתנים בקופונים |
נושא התלונה: |
יום ראשון 17 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היום נסעתי לשופרסל ביג ע"מ להשתמש בקופונים שקיבלתי כחברת מועדון וכמובן שמה שרציתי אזל הקופונים הם עד 25 לחודש (מעדנות צ'וקור בורקס ת ומאפה נקניקיות) במקרה ראיתי את מנהל הסניף ויקטור והוא אמנם הלך בעצמו לחפש וחזר כלעומת שבא בתואנה שאזל .
לא היייתי כותבת באם זו לא היתה הפעם הראושנה שזה קורה לי.
ביקשתי ממנו שיתן לי כל מוצר אחר אך הוא סרב למרות שביקשתי ואמרתי שלא כל יום ביכולתי לבוא לק.ביאליק
חבל שכך מתייחסים לחברים ובכלל ללקוחות
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
שופרסל שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|