|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור ירושלים |
איזור: |
אוויס (Avis) |
שם בית העסק: |
ביתר עילית |
כתובת: |
ביתר עילית |
סניף בית העסק: |
השכרת רכב עם שירות לקוי |
נושא התלונה: |
דשן טל |
שם/כינוי: |
יום חמישי 14 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שכרתי רכב מסוג יונדאי H1 ,כלקוח מועדף עם כרטיס לקוח הבטיחו לי שידרוג לאוטמט אבל לא קיימו, ובנוסף לכל הרכב היה מלוכלך בצורה לא נורמלית.. קליפות גרעינים. עשבים פזורים בכל פינה וטישו זרוק..
רצו להחליף לי רכב אבל רק בטבריה!! אחרי שאעמיס את כל הילדים.. והמזוודות יחליפו לי בטבריה.. אחרי שראיתי שאין ברירה הסכמתי. והנה אנחנו נוסעים.. אבל לתדהמתי המזגן האחורי החל לנזול... מים גשם ברכב מהמזגן..
נאלצנו לכבות את המזגן האחורי וכך לא נהיננו מהנסיעה.. אישתי לא הסכימה בשום פנים שאשנה כיוון וניסע לטבריה .. מספיק כבר שיצאנו באיחור רב..
ככה נסחבנו בימי חמישי שישי...
ממש התאכזבתי מאוויס בקטע הזה... מאוד!!
אגב.. שאלתי בחברת כלומוביל יבואנית יונדאי בארץ והם אמרו מפורשות שרכב מסוג H1 בדגם שקיבלתי באוויס ( שהספסלים והמזגן מותקנים בארץ ) אינו נוח לנסיעה ולכן הרכב קיפץ וניתר כל הדרך.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
להוציא מצי המכוניות את הרכב הנ"ל ,וגם אבקש פיצוי נאות על העוגמת נפש שנגרמה למשפחתנו . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
אוויס (Avis) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|