תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור הדרום איזור:
ארוקה שם בית העסק:
קניון לב אשדוד אשדוד כתובת:
זיכוי בגין חיוב שגוי בקניית משקפי שמש (מצורף מכתב שנשלח למנכל אירוקה ונענה בשלילה) נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
‏ראשון 02 אוקטובר 2005
פקס: 6339697- 08
לכבוד:
אירוקה
לידי המנכ"ל

הנדון: זיכוי בגין חיוב שגוי בקניית משקפי שמש
א.ג.נ
שלום רב,
שמי כהן מירב, רכשתי בחנות אירוקה בקניון לב אשדוד משקפי שמש בתאריך 26-09-05
הגעתי לחנות ע"מ לרכוש מן המשקפיים שבמבצע של 99 ש"ח, ולכן בחרתי משקפיים מהסטנד שעליו רשום 99 ש"ח ( דגם 152722).
שילמתי בכרטיס אשראי ולא הבחנתי שהמוכרת חייבה אותי בסכום של 296 ש"ח עבור המשקפיים וחתמתי בלי משים לב. כיומיים לאחר מכן, הסתכלתי בפירוט של ויזה על החיובים והתברר לי שחוייבתי בסכום שציינתי לעיל.
באותו רגע התקשרתי לחנות וביקשתי להחזיר את המשקפיים ולקבל את הזיכוי בויזה עבור הרכישה שנעשתה בלא כוונה תחילה אך נתקלתי בסירוב.
ברצוני לציין שהפנו אותי לשירות לקוחות ושם נתקלתי באטימות שלא תיאמן מחברה כ"כ גדולה כמו אירוקה שפועלת כבר כ"כ הרבה שנים בשוק, ביקשתי לדבר עם אחראי/ת אשר יכולים לטפל בפנייתי ולא עם נציג שירות שאינו בעל סמכות אך חזרו ואמרו לי שלא ניתן לדבר עם אחראי בחברה זו אלא רק עם נציגי שירות, מה שלדעתי, לא ייתכן.
כמו כן, הגעתי לחנות עם המשקפיים, בדקתי שוב שאכן לקחתי את המשקפיים מאותו סטנד שעליו רשום 99 ש"ח, ויתרה מכך, מאותו מקום שבהם לקחתי את המשקפיים היו משקפיים זהים לחלוטין למשקפיים שרכשתי רק בצבע שונה והם היו במחיר של 99 ש"ח (דגם 152727).
אני חושבת שזו חוצפה שכל מה שיש למוכרות ולשירות הלקוחות לומר לי זה שאולי לקוח שם את המשקפיים בטעות בסטנד זה כאשר אני זוכרת במדויק את תווית המבצע שהיתה על המשקפיים.
החזרתי את המשקפיים ולקחתי את אותם משקפיים בצבע אחר בסכום של 99 ש"ח כמו שהתכוונתי מלכתחילה ונשארתי עם זיכוי של 197 ש"ח.
אני מבקשת לזכות אותי באמצעות הויזה בסכום הנ"ל.
אני בטוחה שחברה מבוססת וותיקה כמו אירוקה תטפל בעניין במלוא הרצינות ובמהירות והנציגים של החברה שבהם נתקלתי הם לא יותר מאשר השמה לא מוצלחת אשר פגעה בשם ואמינות החברה.

בתודה מראש,

כהן מירב
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה