|
|
|
|
|
|
|
|
טלויזיה |
מגזר: |
אזור השרון |
איזור: |
Hot (הוט) |
שם בית העסק: |
יחס מזלזל של שירות קשריי לקוחות הוט טלקום |
נושא התלונה: |
וינטר אוהד |
שם/כינוי: |
יום רביעי 06 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב!
ב 6 לחודש פניתי לקשריי לקוחות של חברה "הוט טלקום" שירותי הטלפון של חברת הוט.
פניתי אליהם בעקבות זה שבמשך יותר משנה מגיעים אליי כל חודש לפחות 2 טכנאים לנסות לשפר את איכות הקו טלפון,יש לי רעשים בקו/ניתוקים/והד- שאני שומע הד שאני מדבר בטלפון ואז הצד שני לא שומע כלום.
ולכן פניתי אליהם שימצאו לי פתרון לפני שאני מבקש לנתק את הקו טלפון כי הצורה הזאת פוגעת לי בפרנסה- הקו טלפון הוא קו עיסקי.
בשיחה שלי איתם-קשריי לקוחות הובטח לי שתגיע סיירת טכנאים הכי מקצועים שלהם שתבדוק לי את הבעייה, נציגה בשם רות מהקשריי לקוחות הבטיחה לי שגג תוך שבוע יצרו עמי קשר לתאםם את הביקור של הטכנאים.
עד היום אף אחד לא פנה אליי מחברת הוט.
ממש משפיל שהקשריי לקוחות שאמורים לתת שירות רציני מתגלה כהשירות הכי מזלזל שאני ניתקלתי בחיים שלי.
מבקש את התערבותכם בנידון.
תודה מראש, אוהד
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
יחס אנושי ופיצוי על בזבוז מזמן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|