תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור תל אביב איזור:
013 ברק שם בית העסק:
חיובים מופרזים ושגויים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ראשית עליי לציין, כי הנני מנוי מספר שנים ב 013 ברק,ושירותם היה אדיב ומקצועי לאורך כל התקופה בה הייתי מנוי.

שנית, בתאריך 8.5.07 בשעה 17.30 אחר-הצהריים,נציג בשם אליאב, סוכם עימו,
שידרוג ל-1.5 מגה בסכומים הבאים:
חודשיים חינם לברק,
לבזק תשלום כרגיל ( כמו שהיה ב 750 מגה= 35 ש"ח)
לאחר החודשיים: ברק- 35 ש"ח ולבזק 3 חדשים חינם ולאחר מכן 45 ש"ח.
כמו-כן ,בחדשיים הנ"ל אוכל להפסיק את המבצע ללא חיוב נוסף!

ב-20.6.07 קיבלתי חשבון טלפון , ובו נגבה סכום של 65 שקלים ע"י בזק.
בשיחתי הראשונה עם בזק, נאמר לי שאפנה לברק כי העסקה בוצעה דרכם.
בשיחתי עם ברק,נאמר שאין להם מושג מדוע בזק חייבו אותי בסכום הזה,
ברק טוענים שהם יבררו ויחזרו אליי,
שאלה לבזק,גם אם הייתי משדרג עצמאית , אתם אמורים לגבות 10 ש"ח נוספים למהירות הזו, ולא 30 ש"ח נוספים!!!!

בזק לא טרחו להודיע לי שאצטרך לשדרג את המודם, כתוצאה מכך,לא היה לי אינטרנט 4 ימים,בזק טוענים שהגדלת מהירות לא קשורה ושלחו טכנאי, שלא עזר בכלל, רק לאחר החלפת המודם הכל הסתדר.

ברק מוכנים לזכות אותי על חודש, איני חפץ בכך,
מספיק שיגעתם אותי, לא רוצה לעקוב אחרי חשבונות, לא רוצה לבצע עסקאות שאתם לא יכולים לעמוד מאחריהם.
מה הבעייה שלכם (ברק) לסדר את הענין הזה, הרי אתם גרמתם לזה.
טרחתי והתקשרתי שוב לבזק, עמדתי על שלי,והם החליטו לזכותי על הסכום הנ"ל.נעקוב ונראה.
מדוע אני הצרכן הקטן יכול לפתור בעיה בשיחת טלפון אחת כאשר אתם צריכם מס' ימים לכך?!
ברק גרמו לי רק מפח נפש,בזבוז זמן יקר ונזק כספי!
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני רוצה לחזור למהירות הקודמת ,גם בברק וגם בבזק,ולשלם את הסכומים המקוריים שהיו.כמו-כן אני דורש את החדשיים חינם שהבטיחו לי,לא חודש,אלא חודשיים!!!! פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה