|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
אגד (Egged) |
שם בית העסק: |
תוספת לתלונה 20706 |
נושא התלונה: |
כהן ארנה |
שם/כינוי: |
יום חמישי 07 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הצלחתי לאתר את דוד בן הרוש מנכ"ל הטרמינל בנמל אשדוד. בשיחה טלפונית מה-15/6 הוא אישר שהמזוודה לא נמצאה בטרמינל. לאחר שביקשתע אישור בכתב לכך שהמזוודה לא נמצאה בטרמינל, אצר שיענה תשובה יותר מאוחר.
שהתקשרנו למחרת ענה שסוכם בישיבצ קבט"ים משותפת לאומיה ולנמל סוכם שנקבל מדרך אגד מכתב שמאשר כי המזוודה הלכה לאיבוד, ואף פיצויי כספי.
מאז ועד היום מחברת דרך אגד לא ניתן "לעבור" את המרכזיה וברור שלא קיבלתי שום אישור בכתב.
אנא עיזרו לי
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|