תלונות מועצה אזורית חוף הכרמל

תלונות מועצות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיריות ומועצות מגזר:
אזור חיפה איזור:
מועצה אזורית חוף הכרמל שם בית העסק:
הפסקת מים באזור מגוריי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי יחיאל אני מתגורר בעתלית החדשה נכון ליום 20 ביוני הופסק המים באכול אזור מגוריי הדבר הופסק ללא ידעתי או ידיעת כלל הדיירים שמתגוריים בשכונתי זה מאוד חמור לא נעים במיוחד שיש לך תינוקות בבית בגיל חמישה חודשים יום מאוד חם מה עושים משלמים על טעיות של הקבלן שעובד באתר כאן שוחחתי עם העיריה בנושא הם טוענים שהוא שלח מכתבים אז ממש לא לא יידע אותנו ואל שום דבר נאמר לי בשעה 0930 שתוך שעתיים יחזור המים ובכן רק בשעה 1530 חזר תארו לכם בית עם שני ילדם אשה בייבסיטר עושים צרכים בשירותים אין מים להוריד אין מים לשתות אני הייתי צריך לעזוב עבודה בכדי לקנות מים מינרליים ובכך לתפקד ולהעביר את היום
לסיכום איך מונעים דבר כזה כי זאת לא פעם הראשונה של הקבלן כאן אני אזרח מהשורה עברתי לפני מספר חודשים לכאן ואני מאוד גאה וממש כייף לי כאן כזה דבר לא קורה באף עיר וגרתי בהרבה וגם בחו"ל אז בבקשה אשמח לתשובה נאותה שדבר כזה לא יחזור על עצמו עוד
בזבוז זמן,ועוגמת נפש סוג הנזק :
לפקח על הקבל ואם צריך להעמיד אותו לדין כך ייעשה פתרון נדרש :

מועצה אזורית חוף הכרמל שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה