|
|
|
|
|
|
|
|
מוצרי חשמל וצילום |
מגזר: |
אזור אילת |
איזור: |
פירלס שיווק |
שם בית העסק: |
מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום חמישי 21 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי דרך וואלה DVD נייד. יצרו איתי קשר ושכנעו אותי לשדרג. הגיע מוצר שחלק מאביזריו היו ארוזים בשרינק חלק לא . לאחר הטענה של 12 שעות הפעלתי את הDVD . כל עוד המכשיר היה מונח על השולחן הוא עבד. ברגע שהרמנו אותו - הרי הוא נייד - הוא נכבה.
פניתי לוואלה והם הנחו אותי למסור אותו בעמדת המסירה בעיר מגורי וכך עשיתי.
אחרי שלא שמעתי מהם התקשרתיוהם אמרו שבמעבדה של פירלס מצאו שהמכשיר תקין לחלוטין. פירלס בטלו את החיוב על השדרוג אבל חיוב 69 שח במקום.
וואלה זיכו 102 ש"ח מתוך 117 שח חיוב ראשון והוסיפו 20 ש"ח - סה"כ 35 שח דמי ביטול.
באילת סרבו לראות את הבעיה במכשיר.
אני מצפה כי בשל העובדה שקיבלתי מכשיר פגום אני לא אצטרך לשלם "קנסות".
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול חיוב בגין ביטול ודמי משלוח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|