|
|
|
|
|
|
|
|
מסעדות ומזון מהיר |
מגזר: |
אזור השפלה |
איזור: |
Burger Ranch (בורגר ראנץ') |
שם בית העסק: |
שירות לקוי |
נושא התלונה: |
פרנסיס איריס |
שם/כינוי: |
יום חמישי 21 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנת ארוחת קומבינה שנעשתה בשעה שתיים בצהריים , התחייבות של המוקדנית ששליח יגיע אלינו מקסימום עד 45 דקות .לא דובים ולא יער- לצערינו אחרי 50 דקות התקשרנו ונאמר לנו כי השליח בדרך ויקח לו רק עוד כמה דקות. אחרי שעה ורבע של ציפייה דרוכה ,התקשרנו שוב ,רק כדי לקבל תשובה אוילית של : מצטערים יש לנו קצת עומס...חסר כ"א... ביטלתי את ההזמנה בכעס. תשובה קלאסית של חברה לא אמינה שלא יודעת לתת שירות ראוי ללקוח .אבל בפרסומות משקיעים למכביר.
|
ובזבוז זמן ועצבים |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|