תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור תל אביב איזור:
מחסני חשמל שם בית העסק:
חולון כתובת:
מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים רכשתי טלוויזה 32 אינץ של APEX מרשת מחסני חשמל.
הטלווזיה סובלת מ-15 פיקסלים שרופים, הפונקציות של הטלווזיה אינן עובדות כמו שצריך, כאשר לוחצים על כפתור הטלווזיה קולטת כאילו הלחיצה אינה הסתיימה למשל כאשר מגבירים את עוצמת הווליום העוצמה עולה עד לסוף וכאשר מנמיכים העוצמה יורדת עד למינימום, יש לציין שלאחר בירורים עם היבואן ועם מחסני חשמל נראה שזאת בעיה ידועה של הטלוויזיה. כאשר מכניסים לטלוויזיה אות בהפרדה גבוהה (HD) הטלווזיה נתקעת, חשוב לציין שנבדקו 3 מקורות שונים (מחשב, מחשב נייד וסוני פליישסטיין 3).

כאשר פנינו למחסני חשמל נתקלנו בשירות מחפיר שהסיר כל אחראיות מהמוצר.
ראשית טען המוכן סמיון כי ניתן להחליף את הטלווזיה ואמר לנו להביא את הטלווזיה לחנות, (הובהר לו שהטלווזיה נרכשה לפני יותר מחודש),
לאחר מכן טען שלא ניתן להחליף.
הבהרנו לאחראית המשמרת מרגריטה שאין ביכולתנו להחזיר כעת את הטלווזיה משום שאנחנו ללא רכב, ושלפני שהבאנו אותה וידאנו עם סמיון שהטלוויזיה אכן תוחלף כדי שלא נביא אותה סתם וברציננו להשאיר את הטלווזיה כדי שיתקנו אותה אצלהם. מרגריטה טענה שניתן לעשות זאת, אולם זה יקח כשבועיים ועדיף להזמין טכנאי. לאחר עשר דקות של שיחה שינתה מרגריטה את דעתה ואמרה שכעת לא ניתן להשאיר את הטלווזיה אצלהם ושיקרה וטענה שכלל לא אמרה שניתן להשאיר את הטלווזיה אצלהם לצורך התיקון.
ביקשנו שוב ושוב שתיתן לנו להשאיר את הטלווזיה אצלה ושתבצע את התיקון דרך החנות,למרות זאת ולמרות שהסברנו והבהרנו לה את המצב, שכרגע אין לנו רכב כדי להחזיר את הטלווזיה ושוידאנו עם סמיון שאכן תוחלף הטלווזיה ושהיא עצמה טענה רק לפני כמה דקות כי ניתן להשאיר את הטלווזיה היא לא הייתה מוכנה לקבל את הטלווזיה.
מגריטה גילתה יחס אטום, הסתגרה בחדרה ולא הייתה מוכנה להקשיב, ולבסוף הזמינה לנו משטרה כדי שנצא מהחנות.

למחרת כאשר הגענו בשנית לחנות כדי לדבר עם המנהלת סיון שלא הייתה נוכחת אתמול בערב, הסכמנו להגעה של טכנאי הביתה. עוד נאמר כי במידה ואכן תימצא בעיה בטלוויזה תוחלף הטלוויזיה בחדשה.
סיון טענה כי כדי להחליף את הטלווזיה היא חייבת לשמוע חוות דעת של טכנאי.
הטכנאי תואם לשעה 14:00 מה שגרם לאובדן של שעות עבודה. לאחר שבדק הטכנאי את הטלוויזיה הוא קבע כי: נשרף ג'וק בטלוויזיה (יש לציין כי מבירורים באיטנרנט וגם עם היבואן עולה כי בעיית הלחיצה נפוצה בדגם הזה), לגבי הפיקסלים השרופים אין מה לעשות ולגבי התקיעה של הטלוויזה הבעיה במקור (למרות שהובהר לו שנבדקו 3 מקורות שונים).
הוא רצה להחליף את הג'וק אך אנחנו סירבנו.

כאשר התקשרנו להנהלה ענה אדם בשם דניאל, שהציג את עצמו כמנהל מערכות המחשב במחסני חשמל. דניאל הרים טלפון ליבואן (פרוסמן), הסביר לו את המצב שבו אנחנו כלקוחות נתקענו עם מוצר פגום וביקש ממנו להגיע איתנו לעמק השווה.

מטעם פרוסמן התקשרה נציגת שירות, שטענה שכל מה שניתן לעשות זה רק להחליף את הג'וק, טענה שמנהליה אינם נמצאים, לא ניתן לדבר איתם בצורה ישירה, אלא רק על ידי שליחת פקס.

גם פרוסמן וגם מחסני חשמל גילו שירות מחפיר ואטום. אף אחד מהגופים הנ"ל אינו היה קשוב לטענתנו.

מן הראוי שלאור הבעיות הרבות שהתגלו בטלווזיה, לאור הטרטור הרב ועוגמת הנפש שנגרמה לנו ראוי להחליף את הטלווזיה הנ"ל לדגם אחר, משום שטלווזיה כזאת עם הבעיות הנ"ל הינה טלווזיה פגומה שאינה ראויה לתיקון.
כאשר רכשנו אותה ציפנו לקבל מוצר תקין ואיכותי, אך קיבלנו מוצר פגום.


עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר בדגם אחר פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה