תלונות אופטיקה הלפרין

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור הדרום איזור:
אופטיקה הלפרין שם בית העסק:
קרית גת סניף בית העסק:
עבודה בעיניים, יחס מזלזל ופגיעה באמון הלקוח.. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
המקרה שלי הוא קצת שונה... אני רכשתי מאופטיקה אלפרין עדשות מגע שנתיות (זוג עדשות המתאימות לתקופה של שנתיים), רכשתי אותן בזמן המבצע של 53% הנחה במחיר של כמעט 400 ש"ח, לאחר יותר משלושה שבועות הגיעו העדשות וכשמדדתי אותן התברר שהן לא מתאימות לי לעין, הן גרמו לי צריבה ודמעות ולא ראיתי איתן כלום, לאחר שסבלתי איתן כמעט חודש שבהן זה לא הלך (לא מבחירתי אלא כי האופטיקאית אמרה שהעין צריכה להסתגל) נתנו לי לנסות עדשות חודשיות, ניסיתי איתן וגם הן לא התאימו לי לעין, מה שהאופטיקאית תאבת הבצע לא הסבירה לי בהתחלה הוא שבעין ימין יש לי מספר נמוך מאוד והוא מורכב רובו מצילינדר ורוב העיניים לא מצליחות להסתגלל לעדשות... גם החודשיות צרבו לי וגרמו לי סבל רב ולבסוף לאחר חודש החליפו לי אותן ליומיות... היומיות טיפה העיקו אך פחות מכולן ואז האופטיקאית אמרה שתזמין לי את העדשות היומיות.. לאחר שלושה שבועות של המתנה התקשרו לבשר לי סוף סוף שהן הגיעו... ואז כשהגעתי לחנות מסרה לי המוכרת חבילה של 30 עדשות יומיות , שאלתי אם אלו עדשות חינם לנסיון והיא השיבה שלא ושאלו העדשות שמגיע לי.. לא האמנתי למשמע אוזניי.. שילמתי על עדשות לשנתיים והיא נותנת לי באותו המחיר עדשות שיספיקו לחודש!!!!!!! התעצבנתי קשות והא טענה שיומיות הן יותר יקרות ושאין מה לעשות, אז דרשתי את כספי בחזרה והיא סירבה ורק לאחר דברים קשים ניתן לי זיכוי... טענתי שאין לי מה לרכוש בזיכוי הזה כי משקפיים כבר יש לי ועדשות הרי אין סיכוי שאני אקנה שם אז היא אמרה "תני אותו לאחד מבני המשפחה שלך או תמכרי אותו..." באותו הזמן היה אדם בחנות שהיה עד לכל הריב ואמר לי "חמודה למה העצבים.. אני גם ככה קונה, תני לי את הזיכוי שלך וקחי כסף.." ואז המוכרת ישר קפצה ואמרה שלא, מה פתאום.. הוא קונה במבצע ובמבצע היא אפשר לשלם בזיכוי.. שאלתי אותה מה הקשר והאם זיכוי זה לא כסף והיא אמרה- לא.. תמכרי אותו כשאין מבצע, אז שאלתי אם אני יכולה להשתמש בו בזמן מבצב אז היא אמרה- את כן, למכור לא... דבר שהתברר כשקרי לגמרי... הסיפור עוד ארוך וגם פנייה לשירות הלקוחות לא הועילה (שירות הלקוחות הכי שכונתי ומתחת לכל ביקורת שאי פעם נתקלתי..) מנהלת השירות עזרה למוכרת לתאם גרסאות באוזניי!!! ובנוסף לאחר שהם טוענים שהם רשת בעלת 90 סניפים התברר לי שאני יכולנה לרכוש אך ורק בסניף בקרית גת...! בקיצור.. יש עוד מספר פרטים מתסכלים אבל זה מעורר בי כעס רק מלהיזכר בזה שוב... אציין רק שעברה חצי שנה והזיכוי עדיין אצלי גם כי אני מתבאסת לקנות מהסחורה הירודה שלהם וגם כי מראה פניה של המוכרת המניפולטיבית מעורר בי בחילה.. סילחו לי על הבוטות אבל זה נאמר מתוך כל המרמור שיש לי כלפיהם...שכולם יכירו מי הרמאים האלו!!! אלק ה"רב" אלפרין...
+עלבון+כספי+בזבוז זמן!! סוג הנזק :
דורשת את כספי בחזרה!! פתרון נדרש :

אופטיקה הלפרין שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה