תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור הדרום איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
גביית כסף שלא כחוק, בזבוז זמן יקר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28/2 התחברתי לחברת HOT בכבלים,למבצע שהיה באותה תקופה שאני מחוייב לחברה לתקופה של שנה ומתוך זה אני משלם על השירות 11 חודשים ואת החודש ה-12 מקבל חינם. כבר באותו היום של החיבור כאשר התקינו לי שני ממירים אחד השלטים לא היה מתואם עם ה TV בטענה שזה חברה לא מוכרת. לאחר שימוש של כשבוע וחצי לא הייתי מרוצה כלל מהאיכות של המוצר ויצרתי קשר עם שירות הלקוחות של החברה בתאריך 12/3 וביקשתי ניתוק מהשירות בטענה שאייני מרוצה מהמוצר, הנציגה אמרה לי בסדר ואמרה שהתהליך לוקח עד 72 שעות (3ימים). ואז נאמר לי שיחזרו אליי כי לקחת את הממירים.
ואני שאלתי את נציגת השירות שבתור לקוח שקונה מוצר מותר לי להחזירו עד 14 ימים ואני יצרתי קשר עם החברה רק אחרי 12 ימים והיא אומרת לי שהתהליך יכול לקחת עד 3 ימים ושזה לא יגרום לי לבעיה , נאמר לי שזה בסדר ואני רק יצטערך לשלם את התקופה שהייתי מחובר לשירות ובזה נגמר העניין.
לאחר מספר ימים הגיעו אליי לקחו את הממירים ובזה הסתיים העניין.
חבר שכבר היה מנוי בחברה אמר לי לבקש מחברת HOT גמר חשבון כדי להיות בטוח שבזה נגמר העניין כי הם יודעים להפתיע מידי פעם עם הפתעות משונות, וכך עשיתי יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של החברה לאחר כשבוע ודיברתי עם אחת הנציגות ודרשתי גמר חשבון שישלח אליי כמובן לאחר שאני שילמתי את חובי על התקופה שהייתי מנוי לחברה (כשבועיים) הנציגה אמרה לי שזה בסדר אין לי ממה לדואג ואני לא חייב כלום לחברה החשבון שלי עומד על יתרת 0 ואין לי חוב לחברת HOT והכל בסדר.
בתאריך 30/5 להפתעתי אני מגלה שהכרטיס אשראי שלי חוייב בסכום של 480 ש"ח על-ידי חברת HOT שזה 3 חודשים לאחר הניתוק שלי מהחברה.
יצרתי קשר עם החברה ושם נאמר לי שזה בגלל שאני התנתקתי לפני תום ההתחייבות שלי שהיה שנה והייתי חתום על מבצע מסויים ולכן אני אמור לשלם את זה עכשיו.לאחר ויכוח מתמשך הועברתי למנהל ממרכז השירות לאחר שהסברתי לו שקודם כל אני בתור לקוח יכול לבטל שירות שרכשתי בתקופה של עד 14 ימים וכך היה וגם נאמר לי על ידי נציגת השירות שזה בסדר לא צריכה להיות שום בעיה.בגלל שזעמתי על העניין הוא אמר שיחזור אליי שיבדוק את הנושא, לאחר שחיכיתי 3 ימים ולא שמעתי מהחברה יצרתי שוב קשר איתם ויום למחרת חזר אליי המנהל שוב פעם בטענה שהוא לא היה בעבודה כל הימים האלה ולכן לא היה מי יצור איתי קשר ויתן לי תשובה בנושא(שבכל הזמן הזה אני מחוייב בסכום ואמור לשלם אותו) בשיחה הזאת נאמר לי שחבילת מבצע שבוא הייתי אמור לקבל חודש חינם ולא קיבלתי אז החברה תתחשב בי ואני צריך לשלם רק חצי מהסכום שהוא 240 ש"ח ולא 480 ש"ח. ואני לא הסכמתי לשלם גם את הסכום הזה. אחר כך אומר לי המנהל שבגלל שהטכנאים היו אצלי והתקינו את הממירים אני אמור לשלם לפחות על זה והסכום הוא 240 ש"ח הסברתי לו שלא כתוב שאני אמור לשלם על הטכנאים כי זה שירות שנכלל בשירות שאני קונה ובגלל שביטלתי את השירות אני לא אמור לשם על זה. המנהל הסכים איתי ואמר שזה נכון אבל מאוד הגיוני שבגלל שחברת HOT שלחה נציגים ובזבזה כסף אז אני צריך לשלם גם אם אני לא רוצה לשלם, עניין של רצון לחוד וגביית הכסף לחוד וכמובן שהם גבו ממני את הכסף בסכום של 480 ש"ח כמו שנאמר בתחילה.

*בתור צרכן אני יכול לבטל שירות/מוצר ולהחזירו אם אינני מרוצה ממנו וכך היה.
*נציגת השירות שלכם גם טענה שאני לא חייב לחברה כלום ובתאריך 18/3 בשיחה איתה נאמר לי שחשבוני לחברה הוא 0 וגם נשלח אליי המכתב שמראה את מצב החשבון.
*לא יכול להיות שלאחר תקופה של 3 חודשים אתם נזכרים בחיובים שלא צריכים להיות וגם מחייבים אותי בטענה שזה חיוב הגיוני שאין לכם שום בסיס מוצדק לחיוב.

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה