תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור הדרום איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
פארק תעשיה יקום כתובת:
פארק תעשיה יקום סניף בית העסק:
שירות וטיפול בתקלות בחברת הוט נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה אני נתקל בבעיות גלישה באינטרנט . מהירות גלישה איטית מאוד, ביקשתי שירות הגיע טכנאי בשם דוד בחור מקסים אשר האופציה שלו הייתה לשים לי מודם אחר אך שלא תומך כל כך טוב בנתבים אל-חוטיים ועושה בעיות. לא הסכמתי ממספר סיבות שקשורות לאבטחת מידע ולתאימות מכשירים שקשורים בזה. נאמר לי כי לא ניתן להשיג מודם כזה בדרום ויעשו הכול על מנת לבדוק זאת . ביקשתי שיחזרו אלי ב21:30 אך הפלא ופלא הסלולארי שלי לא צלצל ויום המחרת נאמר לי שהם ניסו להשיג אותי ב22:15 אבל אני לא עניתי, מה שלא היה נכון לגמרי כי אני בכוונה סיימתי את עיסוקי מוקדם יותר ולא הייתה שום שיחה. למחרת היום אני התקשרתי ואמרתי להם את שוב על הבעיה והם שוב טענו שהם התקשרו מוקדם יותר באותו היום ואני לא עניתי ואפילו השאירו לי הודעה, דבר שלא היה ולא נברא. מאותו הרגע האמון שלי בחברת הוט נעלם כלא היה. ביקשתי טכנאי שוב פעם שיבוא לפתור לפחות את הבעיה זמנית וגם זה לא היה ניתן כי לטענתם 18:00 זה שעה מאוחרת מדי, או קיי עד השעה 20:00 אני מתווכח וללא הועיל, אפילו שביקשתי שלא יתקשרו יותר ושאני רואה בהם במטרד כי הם לא ממש מנסים לעזור, הם עדיין מתקשרים ומתקשרים עם האנשים הלא נכונים. דיברו עם אימי על הבעיה והיא איננה מבינה מאומה בנושא, אך לטענת מורן הלא נחמדה וחסרת יכולת שירותית היא החליטה ששירות אני אקבל ביום ראשון בלבד כי אני לא יכולתי לדבר מה שאמרתי לקודמיה מספר פעמים, למרות כל זאת כל נציג שמדבר איתי תמיד חוזר על אותם דברים ועל חוסר היכולת של החברה להגיע אלי ולתקן לי את המודם במשך כמעט 3 ימים. נכון להיום אני עובד עם המחשב והאינטרנט וברגע שאני לא יכול לעבוד עם זה אני מפסיד על זה כסף, אבל אף אחד לא מבין את זה
אני הגעתי למצב שאני צריך ללכת לחברים ושכנים על מנת להשלים את העבודה שלי כי גם בחברת הוט לא מעוניינים לנתק אותי מהרגע הראשון שביקשתי, וגם 72 שעות לאחר בקשת הניתוק עדיין לא ניתקו אותי למרות רצוני העז, לצערי אף נציג של חברת הוט לא הולך לדרוך בדלת של הבית שלי ואת כלל המכשירים והאביזרים שלכם אתם יכולים לקחת מחוץ לדלת בייתי כי אני את הסיפור איתכם סיימתי ואני גם אתבע על חוסר הוגנות ועל פגיעה בכספי עקב כך שאני לא יכול לעבוד עם האינטרנט.
אני גם רוצה להתלונן על היחס של הנציגים שלכם ועל השקרים שנערמים על ידם. יותר מזאת ביום שישי לקראת השעה 15:00 בצהריים אני מדבר עם נציגה בשם יסמין אשר אומרת לי שאין מנהל אחר חוץ ממורן שיכולה לטפל בי ובלי הרבה חששות אני מקבל טלפון בצד השני של מנהל אחר בחברה. מה שמוכיח עד כמה הם שקרנים ולא עומדים מאחורי מה שהם אומרים. כל הדברים האלו רק מוכיחים עד כמה החברה הזאת הולכת אחורה. אני לשעבר עובד בחברת הוט שחשבתי והאמנתי כי דברים יכולים להיות אחרת אבל נוכחתי לדעת שכל מה שמדבר המנכ"ל דוד קמיניץ על השירות והרצון לפתור בעיות לא קיים וכי הרצון היחידי שם באמת לראות את החברה הזאת מתקדמת היא שלו בלבד וחבל שכך, אבל מה לעשות לא רק שאני כבר לא עובד שם אני גם יעשה את ההפוך מזה ואדאג בכול כוחי להפוך להיות סוכן אנטי הוט על מנת למנוע מאנשים אחרים להגיע למצב שהם צריכים להיתקל באוזלת יד שכזאת ובשירות ששואף לכלום.
עם זאת אני רוצה לשבח מספר אנשים קטן שלצערי אין ביכולתם לעשות שום דבר אבל לפחות היה להם רצון רק שהם מוגבלים באנשים כמו מורן מנהלת בשירות הטכני, אני רוצה לשבח את יסמין שהייתה מקסימה והבחורה לפניה שאני לא זוכר את שמה אבל עשו את עבודתן נאמנה אבל לצערי מוגבלים במנהלים חסרי יכולת.
מה שנשאר להגיד שהשירות עדיין זוועה כמו שהיה ובלי רצון לצאת מהבור שהחברה הזאת הכניסה את עצמה.
בשמחה רבה על זה שאנו כבר לא בין לקוחותיכם
נפשי סוג הנזק :
החלפת המודם ופיצוי כספי הולם מאוד. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה