|
|
|
|
|
|
|
|
חדרי כושר וספא |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
גרייט שייפ |
שם בית העסק: |
אבן גבירול |
כתובת: |
תל אביב |
סניף בית העסק: |
דחיית בקשה לביטול מנוי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 24 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני תקופת מה רכשתי דירה במודיעין וביום 27.6.2007 קיבלתי את המפתחות ועברתי לגור בדירה. ביום 24.6.2007 פניתי לחדר כושר ביקשתי שיבטלו לי את המנוי כי אין לי כל אפשרות מעשית לעשות בו שימוש. הנ"ל סירבו בשרירות לב. הסברתי שאין לי כלי רכב אין לי שום אפשרות להשתמש במנוי וזה פשוט רווח לא הוגן מבחינתם וזה לא עזר. הם הציעו שאמכור את המנוי. מחיר מנוי יד שניה לפי האינטרנט נמוך באופן משמעותי ביותר ממה ששילמתי ולפני מספר חודשים ניסתי למכור את המנוי בשתי הזדמנויות ולא קיבלתי אפילו פניה טלפונית אחת. נראה לי שהם יודעים את זה היטב ופשוט נוח להם להתעלם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
מבקשת שיבטלו לי את המנוי ויחזירו לי את הסכום ששילמתי. מדובר ב 9 חודשים. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
גרייט שייפ שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|