תלונות מרינה קלאב

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור אילת איזור:
מרינה קלאב שם בית העסק:
יחס משפיל ועבודה בעיניים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 28.6.07 הוזמן חדר במלון מרינה קלאב, אילת עד לתאריך 30.6.07 (שתי לילות).
כאשאר הגעתי למלון בשעה 13:00 בנסיעה, התבקשתי לבצע Check-In. לאחר שביצעתי אותו נוסע לי באמצעות פקידת המלון בשם "אלה" שהיא מאוד לא ידידותית ומאוד לא חברותית, שבשעה 16:00 רק מתחילים הלקוחות לקבל את החדרים, לעומת זאת, בשעה 11:00 לכל המאוחר מפנים את החדרים. כמוכן, המלון עצמו נראה זוועה למרות שהם מפרסים עצמם כמלון 4 כוכבים. כל המלון נראה ישן מאוד אולי משנות ה 90 המוקדמות לכל היותר.
בכל מקרה, לא רצו לתת לי חדר כשהגעתי ואיתי היו עוד לפחות 10 משפחות שחיכו לחדרים עוד משעה 11:00 בבוקר לטענתם. לאחר שדיברתי עם מנהלת המלון שהוסבר לה, ששבוע לפני שלחתי מייל למרכז ההזמנות של המלון בכדי לוודא שעת קבלת החדר, עצם זה שלא קיבלתי את המייל תשובה חשבתי לעצמי שמקבלים את החדר בשעות הבוקר-צהריים. אך לא היה כלכך עם מי לדבר. בכל מקרה, יצאתי מהמלון שאפילו חניה לא היתה לו, והסברתי למנהלת המלון שאני עם רכב ששוויו יותר מ 200 אלף ש"ח, רכב חדש וכואב לי אם יקרה משהו לרכב או אני אקבל דו"ח חניה. היא אמרה אין מה לעשות אתה יכול לחפש לך חניה.
בכל מקרה, ביקשתי ממנה לזרז את קבלת החדר שמא אני אפנה למלון אחר והיום זה יום ההולדת שלי (28.6). היא אמרה אני אשתדל אבל לא מבטיחה בינתיים לך תטייל לך, הסברתי לה שאני אחרי נסיעה מאוד מעייפת ואני מעוניין לנוח, אז היא אמרה שאני יכול לנוח באוטו או בלובי (רק שהיא לא אמרה שבלובי עוד לפחות 10 משפחות עם ילדים כלכך מעצבנים שרק צועקים שם וזה נראה כמו שכונת התקווה). בכל מקרה, יצאתי מהמלון והזמנתי לי חדר במלון אמבסדור ששם אין לתאר את היחס היפה שקיבלתי ואת נכונות המלון לעזור. בכל מקרה, חזרתי למרינה קלאב בכדי לבטל את הזמנתי, ולהפתעתי חוייבתי ב 550 ש"ח בעבור לילה אחד בלבד לטענת הפקידה, אני שילמתי כי "הם לא יכולו למכור את החדר"... כן כן... בדיוק אחרי בא אדם שהזמין חדר, ואמרתי לה, הינה הוא הזמין, היא אמרה "הלוואי וזה היה כמו שאתה חושב".
בכל מקרה, אני מעוניין להתלונן על מלון זה, על ה "גניבה" לכעורה שהם מבצעים, שמא הם מתפרנסים רק מביטולי ההזמנות במלון. (כמוכן, גם 2 זוגות ביטלו אחרי את הזמנותם).
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי בעבור על כאב הראש. ועוגמת הנפש הבלתי שנויה במחלוקת שנגרמה לי. פתרון נדרש :

מרינה קלאב שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה