תלונות גולף

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה גולף שעות פתיחה גולף גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
גולף שם בית העסק:
סניף קניון רוטשילד, ראשון לציון סניף בית העסק:
מכתב תלונה על אחראית המשמרת נושא התלונה:
‏יום שישי ‏22 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

הנידון: מכתב תלונה על אחראית המשמרת

בתאריך ה 22.6.2007, יום שישי, ו' בתמוז, תשס"ז, בשעה 11:45, הגעתי לסניף "GOLF" בקניון רוטשילד, ראשון לציון.
ניגשתי לסניף במטרה להחליף חולצה שחברתי קנתה לי, לאחר שציפצף אצלי משהו בשקית ניגשה אליי בחורה בשם ציונה שהתברר לי יותר מאוחר שהיא אחראית המשמרת.
סיפרתי לה את סיפורי והיא אמרה שאפשר לבדוק את העניין בקופה, להוציא את כרטיס האשראי ולברר מתי נעשתה הקנייה ועוד פרטים.
אחראית המשמרת התרגזה עליי שלא היה עימי פתק החלפה/ קבלה והחלה לצעוק עליי משפטים כגון: את לא יכולה להחליף את זה!", "תתקשרי לשירות לקוחות שהם יגידו לי לעשות לך את זה ביום שישי!", "תבואי ביום אחר!" וכל זאת מול שאר הלקוחות שעמדו בתור בקופות הסניף.
אחראית המשמרת, במטרה "לסלק" אותי מהסניף הפנתה אותי לשירות הלקוחות אך לתדהמתי גיליתי כי הם אינם עובדים בימי שישי ולכן השתמשה בהם כתירוץ לסלק אותי מהסניף.
אחרי העימות שערך כ 3 דק', החלטתי בכל זאת לעמוד בתור בקופות, לנסות לדבר עם הקופאיות. אחראית המשמרת ניגשה אליי כעבור דקה ואמרה לי: "חבל לך על הזמן, הם לא יעשו לך את זה, אני מחליטה כאן והם עושים מה שאני אומרת!"

אני רואה זאת בחומרה רבה שאחראית המשמרת שאמורה לתת מענה ללקוחות כמוני עשתה בדיוק את ההפך ובחרה בפתרון ה"קל" של סילוקי מהחנות בצורה לא מכובדת ומשפילה בה פעלה.
ארצה להוסיף עוד כי אני חיילת -ולכן יום שישי- זהו היום היחידי בו אני יכולה להתפנות לסידורים כגון אלה ואחרים.
לאחר התנהגותה המבישה של אחראית המשמרת- ציונה, המשכתי לסניף "GOLF" ב'קניותר', נס ציונה.
המוכרות שם החליפו לי את החולצה מבלי ל"תחקר" אותי.
ברצוני להתלונן, כי נגרמה לי עוגמת נפש ו"חווית קניה" משפילה ביותר שנגרמה כתוצאה מחוסר ההיענות של ציונה- אחראית המשמרת להחליף את החולצה.

אני דורשת שיופעלו נגד אותה אחראית משמרת אמצעים משמעתיים בשל העובדה שנגרמה לי עוגמת הנפש עקב רצונה של אחראית המשמרת שאסתלק מהחנות בגלל העובדה שהיה זה יום שישי וכידוע בימי שיש יש לחץ בחנות- דבר זה אינו אמור לגרוע מהשירות שלקוחות מקבלים בסניפי הרשת, ולא משנה אם אני לקוחה שבאה לקנות מוצר כלשהו או להחליף מוצר שקניתי בעבר.
אבקש לציין כי הנני לקוחה קבועה של הרשת ואשקול את המשך קניותיי ברשת בהתאם לטיפולכם בתלונה זו, כמו כן אשקול לא להמליץ למכרי וחבריי לרכוש בחנויות רשת "GOLF" עד לסיום הטיפול בתלונתי.

להמשך טיפולכם,
עוגמת נפש סוג הנזק :

גולף שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה