תלונות מלון אורכידאה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור אילת איזור:
מלון אורכידאה שם בית העסק:
חופשה עם עכברים במלון אורכידיאה אילת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר תכנון ארוך ומדוקדק ותיאומים ממושכים ,חופשה ממקום העבודה שלי ושל אישתי וכו', החלטנו אני ואישתי לנוח קצת ולצאת לחופשה במלון אורכידיאה באילת עם שני ילדינו בני 9 ו 4. כדי שתהיה חופשה מהנה החלטתי לא לחסוך ולהזמין לילדי חדר נפרד צמוד לחדר שהוזמן לנו ההורים עם דלת מקשרת בין החדרים כדי שיהיה מרווח ונוח לכולם .

התאריכים שנקבעו 17-21 ליוני 2007 בתאריכים אלו הגענו לאחר נסיעה מתישה וארוכה של 8 שעות מקרית חיים לאילת בשעה 15:00למלון אורכידיאה המוגדר מלון 5 כוכבים.

קיבלנו את החדרים (745 ו 743) יחסית מהר אולם ההפתעה חיכתה לנו בלילה , כשהלכנו לישון כל המשפחה לאחר שעה 22:00 לערך התחילו להישמע קולות של מכרסמים שמגרדים ומשפשפים עם שיניהם וניראה היה כאילו הם מסתובבים בחדר. בהתחלה הרגעתי את אישתי שאלו קולות של מכרסמים מחוץ לחדר , ושלא כדאי להבהיל את הילדים אולם מאוחר יותר כאשר אישתי נתקלה בעכבר פנים מול פנים בחדר לא היה מקום לספק שבשני החדרים נמצאים עכברים.

אישתי והילדים מלבד החרדה והפחד להיתקל בעכברים , לא ישנו כל הלילה ונמנעו מלשהות בחדרים במשך היום.
כמובן שלמחרת בבוקר התקשרתי והודעתי על כך , שלחו אלנו לחדר אחד מלכודת שתרגיע אותנו – ונאמר לנו שהמלון בתפוסה מלאה.

הלילות הבאים עברו עלינו ללא שינה כאשר הילדים ישנים איתנו באותו החדר ומפחדים להיתקל בעכברים ,
וכמובן שהעכברים בשלהם המשיכו גם בלילות הבאים לכרסם ולהסתובב על ריצפת החדרים חופשי בלילה.

לא ארחיב בתיאור חוסר האונים לשהות בחופשה עם עכברים במלון 5 כוכבים ובנוסף לשלם על זה במיטב כספי, לא לחופשה כזו ציפינו השהיה במלון הייתה עבורנו סיוט שקלנו אפילו לעזוב אבל לא רצינו לאכזב את הילדים שכל כך ציפו לחוויות באילת, בקיצור חיכינו שהסיוט יגמר , 3 ימים סבלנו וחיכינו ליום האחרון כדי לעזוב.

לפני שעזבתי את המלון פניתי שוב ותיארתי למנהלת הקבלה ריצ'ל את שעבר עלינו, כל שהיה לה להגיד שיחזרו אלי עם תשובה, עד לרגע זה לא חזר אילינו שום נציג מהמלון אפילו בטלפון.


עוגמת נפש סוג הנזק :
מכיוון שלא שמעתי מכם עד לרגע זה , פונה אני אליכם בכתב ומצפה לפיצוי הולם המשתווה לסכום הכסף אשר שילמתי עבור החופשה הנ"ל או לסירוגין החזר כספי מלא!!! פתרון נדרש :

מלון אורכידאה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה