תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור השרון איזור:
אמפא שם בית העסק:
לפני תביעה נושא התלונה:
איתן עופר שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏15 ‏יוני ‏2004 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לחברה בטענה שלא ניתן לנקות כיריים מנירוסטה שרכשתי והם שלחו לי בודק, לטענתו ניתן לנקות את הכיריים רק עם חומר שאני יכול לרכוש דרך תדיראן בעלות של 180 ש"ח, נורא כעסתי ופניתי מיד לשירות בטענה שבשום מקום ואף לא בהוראות יצרן לא הוזכר כי עליי לרכוש מוצר משלים לכיריים בעלות שכזו שכן הקנייה כבר לא היתה משתלמת, הנציגה טענה כי זה המצב ואין מה לעשות, כעבור מס' ימים שלחתי לחב' טיוטאת כתב תביעה ובו הוסבר כל הנסיבות, לאחר מס' ימים התקשרה אליי שוב נציגה אחרת וטענה כי תשובת החב' לא השתנתה, בימים אלו הנני עומד להגיש את התביעה לאחר שרכשתי כריים אחרות ואכן הנני יכול להציג את הכריים כראייה בבית המשפט,
החלטתי לשלוח את כל החומר שוב לתדיראן ודרשתי תשובה בכתב, עד היום לא קיבלתי כל תשובה
כספי סוג הנזק :
החזרת המוצרים בתמורה לכספי המלא פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
רוית רפאלי - מנהלת פני שם ותפקיד:
בשיחה נוספת עם מר איתן , ולאחר הגעה ובדיקת המוצר ע"י מומחה הצבע והפגמים של החברה , הוסבר כי היות והמוצרים הינם מנירוסטה אשר הינו חומר שבנוי ממתכת ש "סופגת" יותר יש להקפיד ולתחזקם עפ"י הוראות היצרן על מנת למנוע את היווצרותה של שכבת לכלוך על גבי המוצר, כפי שגם הודגם ללקוח ע"י מומחה החברה . למרות האמור מעלה הוצע למר איתן לשדרג את המוצר בתנאים נוחים לדגם שאינו עשוי מנירוסטה לנוחיותו אולם מר איתן סרב . תגובה:
הסבר + אופציה לשדרוג . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה