תיאור הבעיה:
רכשתי לפני כחודשיים נגן מוזיקה IAUDIO X5L 30gb מחברת באג במחיר 1400 ש"ח.לנגן ניתנה אחריות של שנה.לאחר חודשיים,תוך כדי שימוש שוטף בנגן בביתי,הנגן הפסיק לעבוד לסירוגין ונתקע במסך לבן מדי פעם.
מסרתי אותו לתיקון בסניף עזריאלי בתאריך 28.6.2007,והנגן נשלח למעבדה.
בתאריך 3.7.2007 התקשרו אליי מהמעבדה של באג ואמרו לי שהנגן קיבל מכה (הם טענו שהדיסק הקשיח ניזוק והמכשיר קיבל מכה),ושהתיקון אינו במסגרת האחריות ואם אני רוצה לתקן אותו אני אחויב ב400 ש"ח.סרבתי להצעה וביקשתי שיתקנו אותו במסגרת האחריות או יחליפו אותו לחדש,מכיוון שהמכשיר נמצא כל הזמן עליי או בתיק שלי והוא מוגן בתוך נרתיק מקורי מהחברה, אך הם סרבו.התקשרתי לשירות הלקוחות שלהם,וענה לי בחור בשם ערן שאמר לי ש"האחריות אינה חלה על שבר".הוא אמר לי שזו המדיניות של באג ושאם אני רוצה לתקן,אני חייב לשלם.דבר זה מקומם אותי מאוד.היכן האחריות על המוצר כשצריך אותה?והאם סתם בא לי לשבת בבית ולהביא מכות על הנגן שלי עד לאובדן פעולתו?!הנגן חדש ונמצא אצלי חודשיים (!!)בלבד,והוא עדיין בתקופת האחריות של השנה.
אשמח לעזרכתם בנידון.
|