תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשבים מגזר:
אזור חיפה איזור:
באג מחשבים שם בית העסק:
גרנד קניון כתובת:
גרנד קניו סניף בית העסק:
יחס מנהל החנות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
כקונה ותיק בסניף "באג" בקניון חיפה, הגעתי עם בעיה במחשב כף יד שרכשתי במקום.
היחס הקר, המתנשא, של מנהל החנות - חוסר הרצון הבולט לנסות ולעזור,, והתעסקות בדברים אחרים בעת שעזרתו התבקשה - רק חיזקה בי את ההרגשה -
שאין כלל פלא כי החנות ריקה מאדם משך מרבית שעות היום.
כל שביקשתי לדעת - האם קיים עדכון לתוכנה מסויימת במחשב כף היד שרכשתי במיטב כספי
התשובה הייתה: אנחנו אנשי מכירה ולא תמיכה. על תמיכה משלמים. תתקשר ליצרן. תתקשר לתמיכה
כל זאת מבלי להרים את העיניים ממסך המחשב בו התעסק מנהל החנות באותו רגע.
יש לציין כי לדרישתי - מסר מנהל המקום את פרטיו האישיים וכן את דרך ההתקשרות למחלקת שירות הלקוחות של "באג" שנסיונות להשיגם טלפונית משך מספר ימים, עלו בתוהו.

אני וחברי, את קנייותנו ב"באג" סיימנו מעתה ועד עולם.

אוסיף ואציין, כי בביקורי בחנות אחרת בקניון, לצרכים שונים לגמרי, סיפרתי על כך,
למנהלת החנות שציינה כי אכן מנהל הסניף, לא זא בלבד שאינו "אוהב לעבוד" אלא יהיר וחוצפן וגם היא וחבריה אינם מתכננים את קניותיהם העתידיות בבאג.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מנהל החנות, שינוי מיידי של יחס ללקוח פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה