תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור השפלה איזור:
וואלה שופס שם בית העסק:
אי קבלת סחורה מוזמנת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.5.2007 ביצענו הזמנה של מקרר "Sharp" דרך אתר וואלה שופס.
על פי ההתחייבות האתר, המקרר היה אמור להגיע אלינו תוך 14 ימי עסקים.
נכון להיום ה-4.7.2007 המקרר עדיין לו סופק. בשרות לקוחות של "וואלה שופס" ושל "ראלקו סוכנויות" ,שהם האחראים לספק לנו את המוצר, עד עכשיו לא קיבלנו תשובה ברורה מתי נקבל את המקרר.
בינתיים התשלומים בכרטיס האשראי ממשיכים לרדת.
כספי - בגלל העיכוב בהספקה הקונה למקרר הישן שלנו ביטל את העסקה סוג הנזק :
הספקה מיידית של המקרר+פיצוי פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה