תלונות המשביר לצרכן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
המשביר לצרכן שם בית העסק:
עזריאלי כתובת:
עזריאלי סניף בית העסק:
אי קבלת זיכוי והטעייה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

לפני כחודש וחצי רכשתי זוג מכנסיים בסך 140 ש"ח, במשביר לצרכן בסניף עזריאלי. לא מדדתי את המכנסיים, כיוון שהסניף עמד לפני סגירה. כשהגעתי הביתה גיליתי כי המכנסיים קרועים.
למחרת, חזרתי לסניף וניסיתי למצוא את אותו הדגם, ללא הצלחה. ביקשתי לבטל את הקניה (כ. אשראי) ונאמר לי ע"י מנהל הסניף כי אני יכולה לקבל זיכוי בלבד.

אתמול הגעתי לסניף עזריאלי שנערכת בו מכירה של 1+1 מזה כשבועיים לחברי מועדון ולחברי ישראכרט. אותם המכנסיים נמכרו שם במחיר "מבצע" של 230 ש"ח. בחרתי 2 חולצות בסכום הזיכוי והגעתי לקופה.
בקופה נאמר לי שאין אפשרות להשתמש בזיכוי וכי הם לא מכבדים אותו בתקופת המבצע, למרות שהינני חברת מועדון. התשלום במזומן או בכרטיס אשראי בלבד. קראתי למנהל וניסיתי לשכנע אותו שהזיכוי דינו כסף מזומן.
הוא דיבר אלי בחוצפה וחוסר סבלנות ואמר לי שאם אני מעוניינת להשתמש בזיכוי, אני לא אהנה מ"המבצע", שכאמור היה פיקטיבי לחלוטין, כיוון שהמשביר העלה מחירים בעת "המבצע".
הוא סירב לכבד את הזיכוי לצורך המבצע, תוך זלזול בי וברגשותיי.

למי עלי לפנות? האם זיכוי שניתן עבור תמורה כספית מלאה הינו נחות לכסף מזומן?
מדוע מר ניר, מנהל הסניף, לא כיבד את הזיכוי או לחלופין לא הסכים לבטל את הקניה ולזכות את כרטיס האשראי שלי בגין הסחורה הפגומה?

כספי סוג הנזק :
ביטול הרכישה וזיכוי כרטיס האשראי ובנוסף הפסקת הטעיית הצרכנים -"מבצע" 1+1 פתרון נדרש :

המשביר לצרכן שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה