תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור השפלה איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
חיבור לערוצים 1 ו-2 בעיר מודיעין נושא התלונה:
‏יום שישי ‏06 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:

לכבוד
נציב תלונות הציבור, רשות השידור
באמצעות מייל: [email protected]

נציב תלונות הציבור, הרשות השניה
באמצעות האתר: http://www.rashut2.org.il/public_complain.asp

נציב תלונות הציבור, חברת הוט
באמצעות האתר: http://www.hot.net.il/HOT.aspx?FolderID=2120&lang=he

מוקד פניות הציבור, חברת YES
באמצעות האתר: https://secure.yes.co.il/contact/ContacrService.aspx

דוברות, ומחלקת פניות הציבור בעיריית מודיעין
באמצעות מייל: [email protected], [email protected]

העתקים:
אתר תלונה: http://tluna.nrg.co.il/
אתר אמון הציבור: http://www.emun.org/ptrust/wc.dll?ptweb~homewc
פורום מודיעין בתפוז:
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?forum=313
פורום צרכנות בתפוז:
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?forum=66
קהילת צרכנות, חוק ומשפט ב-NRG
http://forums.nrg.co.il/index.php?act=forum&do=forum&forum=58


הנדון: חיבור לערוצים 1 ו-2 במודיעין


לפני מספר חודשים פניתי בפעם הראשונה לחברת הוט בבקשה שיחברו אותי לערוצים 1 ו-2 על פי ההסכם המקובל במודיעין.
שיחת הטלפון הזו כמו אלה שאחריה התארכה מעל לחצי שעה כשאחד מעביר אותי לאחר, ממחלקה למחלקה, משירות למכירות, מנציג כללי לנציג שמטפל בתושבי מודיעין, עד שכרגיל השיחה מתנתקת באיזשהו שלב ואני צריכה להמשיך בהתנהלות חיי ומוותרת.
מדי פעם אני מקבלת שיחה ממוכרנית מחברת הוט שמנסה למכור לי חבילה זו או אחרת. אני מודיעה לה שאני מעוניינת אך ורק בערוצים 1 ו-2 והיא הופכת לחסרת אונים וטוענת שאין לה דרך לעזור לי וזה ממש לא קשור אליה.
כך ניסיתי להתקשר אחת לכמה ימים כשפעימות המונה של קו הטלפון שלי עושות שיאים חדשים בכל שיחה ואני מכירה יותר ויותר טלפנים בחברת הוט ואף אחד, אבל אף אחד לא מצליח לעזור.
אני נשברת ומחליטה לכתוב מכתב לפניות הציבור דרך האחר של הוט.
עוברים כמה ימים ואני חושבת שגם זה לא יעזור לי אולם באופן מפתיע ומשמח אני מקבלת שיחת טלפון מבחורה שמבטיחה לעזור לי ויהיה מה. היא שואלת אם כבר פנו אלי ואני עונה לה שטרם. היא מתקשרת לאחר כמה דקות ושואלת אם כבר התקשרו ואני חוזרת על אותה תשובה. כך חמש או שש פעמים עד שמגיעה השיחה המיוחלת ובחורה אחרת (לצערי לא זוכרת שמות של הבנות) מתקשרת והיא מנסה לתאם איתי מועד לביקור טכנאי שיגיע אלי לחבר אותי (סוף סוף!!) לערוצים 1 ו-2. אני מתרגשת ומודה אלף פעמים. היא לא מוצאת מועד קרוב אלא לשבוע שלאחר מכן..
אנחנו כבר כמה ימים מנותקים מ-YES וללא חיבור כלשהו לטלוויזיה, אבל מקבלים את ההצעה ומחכים בסבלנות למועד החגיגי 6.7.07 בין השעות 11.00-13.00. ביקשתי שישתדלו להגיע סמוך לשעה 11.00 ולא לקראת 13.00 זאת מאחר שזו השעה שבעלי אוסף את הילדים מהגנים (אני עובדת בימי שישי). אמרו שיתחשבו.
יום חמישי 5.7.07 ואני מקבלת הודעת טקסט ובה נאמר שכפי שקבענו יגיע טכנאי בזמן הרשום לעיל. אין מאושרת ממני.
יום שישי, השעה 11.00 ובעלי ממתין בסבלנות לטכנאי. רק בשעה 12.40, בדיוק השעה שבעלי יוצא לקחת את הילדים מתקשר הטכנאי לבשר שהוא כבר מגיע.
בעלי עושה קומבינות עם השכנים ומצליח להיות בבית בשעה הקריטית על מנת לקבל את פני הטכנאים.
שני טכנאים מגיעים. מחברים טלוויזיה אחת לערוצים אחד ושתיים. נוכחים לדעת שיש עוד טלוויזיה ומבקשים להתקשר לממונים לבדוק מה מגיע לנו. הוא מתקשר ומקבל תשובה בלתי צפויה לחלוטין. המנהל שלו מודיע לו חגיגית שמאחר שהיינו מחוברים עד כה לחברת YES אין הוט מחויבת לחבר אותנו לערוצים 1 ו-2 ואי לכך הטכנאי מתבקש לנתק אותנו ולבטל את החיבור לאלתר! אנחנו המומים אולם מתעשתים ומבקשים מהטכנאים שימתינו כמה דקות כדי שנתקשר ונברר מה קורה. הרי במהלך כל השיחות שניהלתי עם הוט השבועות האחרונים הודעתי להם שהחיבור המבוקש נובע מהתנתקות שלי מ-YES ומהרצון שלי לראות ערוצים 1 ו-2 בלבד.
למרות תחנוננו ולמרות שהסברנו להם שהגענו לרגע החיבור לאחר מאבקים מתישים עם הבירוקרטיה בחברת הוט, אנחנו ננטשים, לא לפני שהם מנתקים אותנו מהערוצים המבוקשים ואשר מגיעים לנו חינם על פי ההסדר בעיר מודיעין.
אני מתקשרת ל-6900*. איזה יאוש! שוב המוסיקה האינסופית. שוב עוברת מיוליה להדס ומהדס לקארין ומקארין לעוד כמה, שיחה של שעה. 60 דקות! לא פחות ולא יותר. כולם מבררים, מעבירים אבל אני ללא תגובה נאותה. עד שאני מגיעה לבחור בשם דוד שמטפל בתושבי מודיעין. הנה, אני שמחה, יש לי כתובת. דוד שמטפל בתושבי מודיעין. דוד מודיע לי שהוא ייאלץ לשים את השיחה על ב"החזק" עם המוסיקה המוכרת יותר מדי ואני מרימה ידיים וממתינה. הוא מברר מה קורה. דקות ארוכות עוברות והוא חוזר אלי בבשורה מרה שתושבי בוכמן, השכונה בה אני גרה, לא זכאים לשירות של חיבור חינם לערוצים 1 ו-2. אני המומה!! איפה הייתם עד עכשיו? איפה כל השיחות וההתנהלות האינסופית שלי מולכם? איפה הייתם??
רגע אחד מגיע לי חיבור ומזמינים לי טכנאי, רגע לאחר מכן אני אמורה לבקש מ-YES אליהם הייתי מחוברת עד כה ופתאום בכלל תושבי בוכמן לא ראויים להיות חלק מההסדר הכללי החל במודיעין.
אני מסבירה שלא יתכן אולם דוד עונה בעקשנות שזה המצב.
ואז הוא מוסיף, שלמרות המצב יש בחור שיכול לעזור לי, שמו שרון, הוא מאוד בכיר בחברת הוט, כך טוען דוד, והוא יחבר אותי.
רגע, רגע, אני אומרת לדוד, אבל אמרת שלא מגיע לי חיבור חינם לערוצים, אז מדוע אתה מפנה אותי לשרון?? לא מבינה את התפנית החדשה, מרגישה שמשהו חשוד קורה בממלכה ורושמת את מספר הטלפון של שרון (054-7076902). בתוך שניות אחדות אני מוצאת את עצמי תחת חקירה פלילית כשאני נאשמת בצפייה פיראטית של הוט! לא פחות ולא יותר! אני נאשמת בפלילים. "עליתי עליך" הוא אומר במילים אלו או אחרות. את צפית בכבלים ולא שילמת. אני מסבירה שהייתי מחוברת ל-YES ורק לפני מספר ימים התנתקי. הוא מבקש הוכחות. אז מה, נהפכו היוצרות? מלקוחה שדורשת שירות מינימאלי אני הופכת לאזרחית הנאשמת בגניבה. הוא אומר שהוט תתבע אותי. אני פגועה והמומה מהאשמה חסרת תקדים זו ושנוחתת עלי על לא עוול בכפי. אני מסבירה לו, בניסיון אולי לפנות להגיון הבריא, שאילו הייתי מחוברת בצורה פיראטית לא הייתי מנהלת מו"מ ארוך של חודשים בתחנונים שיחברו אותי לערוצים 1 ו-2, אולם מסתבר שהציפיה לדבר להיגיון היא גדולה מדי והבחור לא מבין אותי.
למרות הכל אני שואלת בתמימות אם הוא זה שיכול לעזור לי ולחבר אותי לערוצים 1 ו-2 כפי שהובטח לי טלפונית ע"י דוד מחברת הוט (נציג המטפל בתושבי מודיעין כאמור) ושרון אומר שהוא אכן יכול לעזור לי. איך, אני שואלת, והוא מבשר לי שאם אשלם 159 שקלים לחודש הוא יחבר אותי לאנלוגית. יופי!! באמת עזרה גדולה!! הרי אני לא רוצה כבלים. אמרתי את זה עשרות פעמים. לא רוצה ערוצי כבלים. רוצה רק 1 ו-2!
אני מנתקת א השיחה כשאני בהלם מוחלט מהתפנית הבלתי צפויה שהתרחשה כאן. אני כנאשמת.
פגעה ומותשת, אני ממשיכה לענייני יום השישי וההכנות לשבת.

זהו. עכשיו אני בלי חיבור לערוצים ובלי כתובת ברורה לפנות אליה.
מקווה שמישהו מהנמענים הנ"ל יוכל בכל זאת להיענות לבקשתי הצנועה מבלי לזרוק אותי בין הכיסאות ומבלי לאלץ אותי לזרוק עוד עשרות שקלים על פעימות מונה, ולקבל סוף סוף את החיבור המיוחל. חיבור לערוצים אחד (שאותו ברור שמגיע לי, כאזרחית ממושמעת המשלמת אגרת טלוויזיה בהוראת קבע) ולערוץ 2.







בכבוד רב

לבנה ש.

עוגמת נפש סוג הנזק :
חיבור מיידי חינם לעורצים 1 ו-2 פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה