תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשבים מגזר:
אזור הצפון איזור:
זד מחשבים שם בית העסק:
מארז מחשב לא מתאים לגודל התכולה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
08/02/2006
חיפשתי לקנות מחשב חזק יחסית שיעמוד באילוצי גרפיקה. המליצו לי על מחשב מטעם זד מחשבים באחד מאתרי השופס. מחשב יקר, ללא מסך.
תהליך הקנייה לא היה מפתיע, הם דאגו לנצל את כל ימי העסקים האפשריים עד שקיבלתי את המחשב. אוקי, שיהיה. העיקר שהגיע בשלום...

לאחר כמה חודשים, החלטתי להוסיף (כמו כל משתמש נורמלי) עוד דיסק קשיח עם מגירה חיצונית - פתחתי את הקופסה ומה אני רואה? לוח אם ענק שתפס את כל השטח עד כדי כך שמנע הכנסת כל דבר נוסף למגירות (שלא היו שם לקישוט אלא לאפשר למשתמש להוסיף עוד דברים, נכון?).
ז"א, את הדיסק הקשיח שהגיע עם המחשב הם שמו בתחתית, היכן שלוח-האם לא הגיע (איזה מזל, הה?). איך הצורב נכנס? הוא ישב בחלק העליון היכן שלוח-האם "נגמר" (גם כן מזל...)
התקשרתי לשירות וסיפרתי להם על הבעיה. ענה לי בחור ממוצא רוסי (אינני זוכרת את שמו בדיוק). בהתחלה טען שאין דבר כזה "אין מקום" ואני, פשוט, לא יודעת להכניס את המגירה. בכעס עניתי לו שאני לא מטומטמת ומה כל כך קשה להכניס מגירה? לוח האם פשוט מונע ממנה להכנס עד הסוף. היא בולטת החוצה.
לבסוף אמר "תביאי את המחשב לכאן". עניתי שאינני יכולה כי אני עובדת איתו. כל יום ללא המחשב זה נזק מבחינתי. ושפשוט ישלחו לי קופסא יותר גדולה ואת זו אשלח להם חזרה.
הוא סרב, ומסתבר שהוא רצה שאביא את המחשב אליהם כדי "שיראה" לי שאפשר להכניס את המגירה.
צר לי, אך אני לא אסע עד תל אביב כשאני גרה בצפון רק להוכיח להם על טעותם וחוסר מקצועיותם.
באיזה שהוא שלב נמאס לבחור מהוויכוח איתי והוא פשוט ניתק לי את הטלפון בפרצוף.

הנני מהנדסת חשמל ומחשבים במקצועי, לא נולדתי אתמול. אני מתעסקת עם מחשבים הרבה זמן. ולא צריך להיות עם תואר ראשון או גאון גדול כדי לראות ש"אין מקום"!!!

המצב כיום הוא כדלכמן:
מגירת הדיסק הקשיח יושבת במקום הצורב ז"ל (כן, הוא התפגר לי לאחרונה למרות שלא עשיתי בו שימוש רב). צורב חדש ממלא את מקומו, אך הוא יושב מתחתיה, ו- 20% ממנו בולטים החוצה (כי לוח האם מפריע).
אין לי אפשרות להוסיף דיסקים קשיחים פנימיים כי... לוח האם מפריע!
מארז המחשב כל כך קטן שנאלצתי להסיר לגמרי את הפנאל הצדדי על מנת לאפשר למעבד להתקרר כמו שצריך בלי שהמאווררים יעבדו כמו מטורפים.

לא פניתי לזד מחשבים שוב. הנחתי שאם ניתקו לי פעם אחת, ינתקו שוב, וממילא התשובה שלהם תהיה אותו כנ"ל.
מוסר השכל: קנית מחשב? פתח את המארז, וודא שהכל יושב כמו שצריך ושיש מקום להוספת דיסקים קשיחים, צורבים וכדומה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מארז מתאים לתכולת המחשב פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה